Πολιτιστική Χορηγία


Η χορηγία αποτελεί ένα σύγχρονο και δυναμικό μέσο χρηματοδότησης των πολιτιστικών φορέων (οργανισμών και μονάδων) καθώς και των πολιτιστικών τους εκδηλώσεων και προγραμμάτων. Το μάθημα επιλογής «Πολιτιστική Χορηγία» θα επιχειρήσει να παρουσιάσει εμπεριστατωμένα και ολοκληρωμένα τη χορηγία ως ένα ολοκληρωμένο μέσο επικοινωνίας και χρηματοδότησης.


Στόχοι Μαθήματος

Ο βασικός σκοπός του μαθήματος είναι η απόκτηση ολοκληρωμένων γνώσεων από τους φοιτητές στο χώρο της χορηγίας. Ειδικότερα, οι επιμέρους στόχοι του μαθήματος είναι οι φοιτητές: να γνωρίσουν πως εντάσσεται η χορηγία μέσα σε ένα ολοκληρωμένο επικοινωνιακό πρόγραμμα, και να αποκτήσουν ικανότητα επιλογής και αξιολόγησης των προσφερόμενων ευκαιριών για χορηγίες


Προαπαιτούμενες Γνώσεις

Δεν υπάρχουν


Περιεχόμενα

Το μάθημα επιλογής «Πολιτιστική Χορηγία» περιλαμβάνει πέντε (5) θεματικούς άξονες : Βασικές έννοιες της σύγχρονης χορηγίας και πλαίσιο λειτουργίας της. Χορηγίας. Επιλογή χορηγικού προγράμματος. Αξιολόγηση και αποτελεσματικότητα χορηγικού προγράμματος. Χορηγούμενοι φορείς. Χορηγική Συμφωνία.

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Βαθμίδα:

Τύπος:

Προπτυχιακό

(A-)


Εκπαιδευτές: Θεοκλής-Πέτρος Ζούνης
Τμήμα: Τμήμα Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης
Ίδρυμα: Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Θεματική Περιοχή: ΜΜΕ και Επικοινωνίες
Άδεια Χρήσης: CC - Αναφορά - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή

Επισκεφτείτε το μάθημα

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ