Κριτική μελέτη της οργάνωσης του χώρου και του υλικού. Μελέτη της συμπεριφοράς των παιδιών στις γωνιές και τα εργαστήρια. Πρώτες παιδαγωγικές παρεμβάσεις στο χώρο: εμπλουτισμός, αλλαγή, δημιουργία γωνιάς. Παρατήρηση της συμπεριφοράς των παιδιών μετά την παρέμβαση
Να κατακτήσουν οι φοιτητές/τριες το ψυχοπαιδαγωγικό υπόβαθρο και την ιδεολογία που διέπει την οργάνωση της αγωγής σε μία τάξη μικρών παιδιών και τις απαραίτητες πρακτικές γνώσεις που θα τους βοηθήσουν να εφαρμόσουν την αγωγή στους προσχολικούς θεσμούς.
Παιδαγωγικά θέματα που μελετήθηκαν στο 2ο εξάμηνο: η σχέση του παιδιού με το παιχνίδι και η κοινωνικοποίησή του μέσα από αυτό.
1. Εισαγωγή στο Εργαστήριο 2. Ο Ρόλος της παιδαγωγού 3. Παιδικά παιχνίδια και μάθηση 4. Πλαίσια συνεργασίας 5. Οι παιδαγωγοί των πλαισίων συνεργασίας 6. Η πρακτική εφαρμογή της παιδαγωγικής πράξης (Μέρος Α) 7. Η πρακτική εφαρμογή της παιδαγωγικής πράξης (Μέρος B) 8. Η πρακτική εφαρμογή της παιδαγωγικής πράξης (Μέρος Γ) 9. Η πρακτική εφαρμογή της παιδαγωγικής πράξης (Μέρος Δ) 10. Παρουσίαση εργασιών (Μέρος Α) 11. Παρουσίαση εργασιών (Μέρος Β) 12. Παρουσίαση εργασιών (Μέρος Γ) 13. Παρουσίαση εργασιών (Μέρος Δ)
Βαθμίδα:
Τύπος:
Προπτυχιακό
(A+)
Επισκεφτείτε το μάθημα
Θωμάς Μπάκας Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Παιδαγωγικό, Νηπιαγωγών
Αγγελική Μουζάκη Πανεπιστήμιο Κρήτης Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Αρετή Οκαλίδου Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής
Λελούδα Στάμου Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Μουσικής Επιστήμης & Τέχνης
Γεωργία Παπαντωνίου Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών