Γνωστική Ανάπτυξη



Στόχοι Μαθήματος

Στόχος του μαθήματος είναι να εξετάσει τις βασικότερες θεωρητικές απόψεις που έχουν διατυπωθεί σχετικά με τον τρόπο που σκέφτονται και μαθαίνουν τα παιδιά. Με την ολοκλήρωση του μαθήματος αναμένεται ότι οι φοιτητές θα έχουν εξοικειωθεί με αυτές τις θεωρητικές απόψεις της ψυχολογίας και θα έχουν κατανοήσει τον τρόπο με τον οποίο αναπτύσσεται η σκέψη των παιδιών.   


Προαπαιτούμενες Γνώσεις

Δεν υπάρχουν


Περιεχόμενα

Το μάθημα θα κινηθεί σε δύο κύριους άξονες. Αρχικά θα παρουσιαστούν οι επικρατέστερες θεωρητικές απόψεις για τη γνωστική ανάπτυξη, όπως η θεωρία του Piaget, του Vygotsky καθώς και οι διαφορετικές θεωρίες επεξεργασίας των πληροφοριών. Στη συνέχεια θα εξεταστούν εξειδικευμένες πλευρές της σκέψης των παιδιών: η αντίληψη, η μνήμη, η κατανόηση εννοιών, και η επίλυση προβλημάτων.

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Βαθμίδα:

Τύπος:

(A-)


Εκπαιδευτές: ,
Τμήμα:
Ίδρυμα: Άλλο Ίδρυμα
Θεματική Περιοχή: Άλλο Επιστημονικό Υπο-Πεδίο
Άδεια Χρήσης: CC - Αναφορά - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή

Επισκεφτείτε το μάθημα

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ