Διαφήμιση


Στόχος του μαθήματος είναι η ανάλυση της διαδικασίας της επικοινωνίας καθώς και των επιμέρους τεχνικών που εφαρμόζονται στα πλαίσια της οργάνωσης και διαμόρφωσης μιας διαφημιστικής εκστρατείας τόσο από τη σκοπιά της επιχείρησης όσο και της διαφημιστικής εταιρίας.


Στόχοι Μαθήματος

Μετά το τέλος του μαθήματος οι φοιτητές/τριες θα μπορούν: Να κατανοήσουν την έννοια της διαφήμισης και τη διαδικασία επικοινωνίας. Να κατανοήσουν τον σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την αποτελεσματικότητα της διαφήμισης για μια επιχείρηση. Να αναγνωρίσουν τη σημασία του καθορισμού των διαφημιστικών στόχων και του διαφημιστικού προϋπολογισμού. Να σχεδιάσουν μια διαφημιστική εκστρατεία. Να κατανοήσουν την λειτουργία και οργάνωση μιας διαφημιστικής εταιρείας. Να σχεδιάσουν την επιλογή των Μ.Μ.Ε. Να κατανοήσουν τον ρόλο της διαφήμισης στο κοινωνικό σύνολο.


Προαπαιτούμενες Γνώσεις

Δεν υπάρχουν


Περιεχόμενα

Το περιεχόμενο του μαθήματος αναφέρεται στον σχεδιασμό, ανάπτυξη και αποτελεσματικότητα της διαφήμισης, στην επιχείρηση, ενώ παράλληλα εξετάζεται ο οικονομικός και κοινωνικός της ρόλος. Διεξοδικά συζητούνται η ιεραρχική κλιμάκωση των αποτελεσμάτων της διαφήμισης, η διαδικασία επεξεργασίας της πληροφορίας στη διαφήμιση, οι παράγοντες και οι προϋποθέσεις, αλλά και τα εμπόδια ανάπτυξης μιας αποτελεσματικής διαφήμισης. Εξετάζονται θέματα όπως ο καθορισμός των διαφημιστικών στόχων και του προϋπολογισμού, η διαμόρφωση του διαφημιστικού προγράμματος, η σχεδίαση της διαφήμισης και η εφαρμογή υλοποίησης της δημιουργικής ιδέας, η απεικόνιση και η διαμόρφωση του διαφημιστικού κειμένου, ο σχεδιασμός και η επιλογή των μέσων επικοινωνίας. Παρουσιάζεται η οργάνωση και η λειτουργία της διαφημιστικής εταιρίας. Το μάθημα ολοκληρώνεται με την κριτική προσέγγιση στον ρόλο της διαφήμισης στο ευρύτερο κοινωνικό πλαίσιο.   Εισαγωγή στη Διαφήμιση Η διαφήμιση και η διαδικασία επικοινωνίας Ολοκληρωμένη επικοινωνιακή στρατηγική Διαφημιστικός Προϋπολογισμός – Η σχεδίαση του προγραμμάτων μάρκετινγκ και διαφήμισης – Διαμόρφωση διαφημιστικών στόχων Σχεδιασμός και οργάνωση διαφημιστικής εκστρατείας Η ιεραρχική κλιμάκωση των αποτελεσμάτων της διαφήμισης Σχεδίαση και ανάπτυξη της διαφήμισης της διαφήμισης Η χρήση του χιούμορ στη διαφήμιση Περίγραμμα Η διαμόρφωση του διαφημιστικού κειμένου Η διαδικασία επεξεργασίας της πληροφορίας στη διαφήμιση Η διαφήμιση στο διαδίκτυο Σχεδιασμός για την επιλογή Μ.Μ.Ε.

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Βαθμίδα:

Τύπος:

Προπτυχιακό

(A-)


Εκπαιδευτές: Χριστίνα Μπουτσούκη
Τμήμα: Οικονομικών Επιστημών
Ίδρυμα: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Θεματική Περιοχή: Οικονομικά και Διοίκηση Επιχειρήσεων
Άδεια Χρήσης: CC - Αναφορά - Παρόμοια Διανομή

Επισκεφτείτε το μάθημα

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ