Νεοελληνικό Εκπαιδευτικό Σύστημα


Να δώσει, υπό το πρίσμα μιας συγκριτικής προσέγγισης, μια συνολική εικόνα της διαμόρφωσης του εκπαιδευτικού συστήματος από τη συγκρότηση του νεοελληνικού κράτους μέχρι σήμερα.


Στόχοι Μαθήματος

Συνολική εικόνα της εκπαίδευσης, όλων των βαθμίδων, της ελληνικής κατά πρώτον Δυνατότητα κατανόησης εκπαιδευτικών μέτρων από εκπαιδευτικές αρχές ή άλλους φορείς Δυνατότητα παρέμβασης προς μία συγκεκριμένη κατεύθυνση. Όχι απλά «εφαρμοστές» Δυνατότητα διατύπωσης προτάσεων


Προαπαιτούμενες Γνώσεις

Κανένα


Περιεχόμενα

1. Τι είναι η εκπαίδευση (Πώς φτιάχτηκε, γιατί, χρησιμεύει σε κάτι;) 2. Ιστορία της Ελληνικής Εκπαίδευσης (από που ξεκινήσαμε και πώς φτάσαμε εδώ που είμαστε) 3. Συγκριτική εικόνα Ελλάδα με τις άλλες χώρες

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Βαθμίδα:

Τύπος:

Προπτυχιακό

(A-)


Εκπαιδευτές: Παντελής, Αφροδίτη Κυρπιανός, Σταυροπούλου
Τμήμα: Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Ίδρυμα: Πανεπιστήμιο Πατρών
Θεματική Περιοχή: Παιδαγωγική
Άδεια Χρήσης: CC - Αναφορά - Μη Εμπορική Χρήση - Όχι Παράγωγα Έργα

Επισκεφτείτε το μάθημα

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ