Διδακτική Μεθοδολογία των Κοινωνικών Σπουδών στην Προσχολική Εκπαίδευση


Το μάθημα αυτό υπογραμμίζει την ανάγκη να δοθεί έμφαση στη διδασκαλία των ανθρωπιστικών και κοινωνικών σπουδών στην εκπαίδευση.


Στόχοι Μαθήματος

Οι φοιτητές να αποκτήσουν τις αναγκαίες γνώσεις για να σχεδιάζουν, εφαρμόζουν και αξιολογούν σχετικές δραστηριότητες στο νηπιαγωγείο.


Προαπαιτούμενες Γνώσεις

Δεν υπάρχουν προαιρετικά μαθήματα ή προαπαιτούμενες γνώσεις, αλλά είναι επιθυμητό οι φοιτητές να έχουν παρακολουθήσει και εξεταστεί στα μαθήματα των 3 πρώτων εξαμήνων σπουδών τους.


Περιεχόμενα

- Οριοθέτηση και σκοποθεσία των κοινωνικών σπουδών στην εκπαίδευση. - Η ένταξή τους στα προγράμματα σπουδών και η διδασκαλία τους στο νηπιαγωγείο. - Το παιδί ως μέλος κοινωνικών ομάδων και σχηματισμών. - Η αποδοχή και ο σεβασμός της διαφορετικότητας των ανθρώπων. - Τρόποι διδακτικής προσέγγισης στοιχείων Ιστορίας. - Τρόποι διδακτικής προσέγγισης θρησκευτικών θεμάτων. - Τρόποι διδακτικής προσέγγισης στοιχείων Ιστορίας. - Τρόποι διδακτικής προσέγγισης κοινωνικών, πολιτικών, οικονομικών και οικολογικών θεμάτων. - Εξάσκηση των φοιτητών στο σχεδιασμό της διδασκαλίας σχετικών θεμάτων με βάση ολιστικές διαθεματικές προσεγγίσεις.

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Βαθμίδα:

Τύπος:

Προπτυχιακό

(A+)


Εκπαιδευτές: Βασίλειος Οικονομίδης
Τμήμα: Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης
Ίδρυμα: Πανεπιστήμιο Κρήτης
Θεματική Περιοχή: Εκπαίδευση
Άδεια Χρήσης: CC Αναφορά – Μη εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγο Έργο v.3.0

Επισκεφτείτε το μάθημα

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ