Διοίκηση λιανικού εμπορίου και δικτύου διανομής


Το λιανικό εμπόριο, ένας απο τους μεγαλύτερους και δυναμικότερους τομείς της παγκόσμιας οικονομίας διανύει μια περίοδο δραματικών αλλαγών. Καινοτομικές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν νέες τεχνολογίες ανάπτυξης και διοίκησης και συνθέτουν τη νέα γενιά των μεγαλύτερων και ισχυρότερων επιχειρήσεων του κλάδου.


Στόχοι Μαθήματος

Στόχος του μαθήματος είναι να εξηγήσει τις αρχές, μεθόδους ανάλυσης και την στρατηγική των επιχειρήσεων λιανικής πώλησης, να τονίσει τον ρόλο των επιχειρήσεων αυτών στην ανάπτυξη των αγορών και στην ανάπτυξη και οργάνωση του δικτύου διανομής.  Με την προσέγγιση των μελετών περιπτώσεων (case studies)εξετάζονται εξειδικευμένες στρατηγικές μάρκετινγκ, καθώς και η καταλληλότητα τους, ανάλογα με τις περιστάσεις της αγοράς και τους στόχους της επιχείρησης.


Προαπαιτούμενες Γνώσεις

Δεν υπάρχουν


Περιεχόμενα

Εισαγωγή στη Διοίκηση Λιανικού Εμπορίου Μάθηση και Αντίληψη Μορφές Λιανικών Πωλήσεων Ανάλυση ανταγωνισμού Κάθετες στρατηγικές Διεθνοποίηση επιχειρήσεων λιανικής Ονομασία μάρκας και χωροθέτηση λιανικών πωλήσεων Οργάνωση εμπορεύματος και Διοίκηση Κατηγορίας Προϊόντος Αρχές εμπορικής  τοποθεσίας Τιμολόγηση Μάρκετινγκ εντός καταστήματος

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Βαθμίδα:

Τύπος:

Προπτυχιακό

(A-)


Εκπαιδευτές: Χριστίνα Μπουτσούκη
Τμήμα: Οικονομικών Επιστημών
Ίδρυμα: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Θεματική Περιοχή: Οικονομικά και Διοίκηση Επιχειρήσεων
Άδεια Χρήσης: CC - Αναφορά - Παρόμοια Διανομή

Επισκεφτείτε το μάθημα

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ