e-Marketing
Θωμάς Πούλιος - Προπτυχιακό -
(A-)
Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, ΤΕΙ Θεσσαλίας
Η έννοια «Ηλεκτρονικό ή e-Μάρκετινγκ» ή online marketing ή internet marketing στη χρήση των τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών (ΤΠΕ) και ειδικότερα του Διαδικτύου για την προώθηση των πωλήσεων αγαθών ή υπηρεσιών. Οι εν λόγω τεχνολογίες συνιστούν μια σημαντική προσαύξηση στις παραδοσιακές τεχνικές μάρκετινγκ, ανεξαρτήτως του μεγέθους και του επιχειρησιακού μοντέλου μιας επιχείρησης ή οργανισμού.
Οι βασικές αρχές του μάρκετινγκ παραμένουν ανεπηρέαστες και αφορούν στη μετάδοση του κατάλληλου μηνύματος στους κατάλληλους ανθρώπους. Επιπρόσθετα, οι ΤΠΕ συνεισφέρουν στα διαθέσιμα μέσα προώθησης (όπως διαφήμιση, απ’ ευθείας μηνύματα, δημόσιες σχέσεις κλπ.) προσθέτοντας νέα μέσα στο μείγμα μάρκετινγκ.
|
Το μάθημα περιλαμβάνει ανάλυση των οικονομικών καταστάσεων των επιχειρήσεων
|
Τεχνολογία Λογισμικού
Γεώργιος Κακαρόντζας - Προπτυχιακό -
(A-)
Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε., ΤΕΙ Θεσσαλίας
Το μάθημα περιλαμβάνει τα θέματα της ανάλυσης και σχεδίασης λογισμικού με τη UML. Επιπλέον καλύπτει μεθοδολογίες ανάπτυξης λογισμικού όπως η Iconix, πρότυπα ανάθεσης αρμοδιοτήτων σε αντικείμενα, σχεδιαστικά πρότυπα καθώς και εισαγωγικά στοιχεία αρχιτεκτονικής λογισμικού.
|
Τεχνολογία Πρασίνου
Παναγιώτης Βύρλας - Προπτυχιακό -
(A-)
Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων., ΤΕΙ Θεσσαλίας
Τα χαρακτηριστικά του χλοοτάπητα και τα κριτήρια επιλογής του. Οι προϋποθέσεις εγκατάστασης και η σπορά. Η διαδικασία εγκατάστασης έτοιμου χλοοτάπητα. Η συντήρηση του χλοοτάπητα και η βελτίωσή του.
|
ΒΑΣΕΙΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ Ι
Γεωργία Γκαράνη - Προπτυχιακό -
(A-)
Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ, ΤΕΙ Θεσσαλίας
Το μάθημα περιλαμβάνει την κατανόηση των βασικών εννοιών των συστημάτων βάσεων δεδομένων καθώς και της πρακτικής χρησιμότητάς τους. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην παρουσίαση του σχεσιακού μοντέλου βάσεων δεδομένων.
|
Το μάθημα περιλαμβάνει την εξοικείωση αλλά και την εκμάθηση εννοιών αλλά και την ουσιαστική εφαρμογή όλων των ελέγχων που είναι απαραίτητη για την πιστοποίηση τόσο του ξύλου όσο και σύνθετων συγκολλημένων προϊόντων.
|
Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων
Αχιλλέας Αναγνωστόπουλος - Προπτυχιακό -
(A+)
ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ, ΤΕΙ Θεσσαλίας
Οι θεωρίες της διοίκησης του ανθρώπινου δυναμικού των επιχειρήσεων, η πολιτική των αμοιβών, η αξιολόγηση και στελέχωση των θέσεων των επιχειρήσεων.
|
Με την ολοκλήρωση του μαθήματος ο σπουδαστής είναι σε θέση να:
-Κατανοήσει τις βασικές έννοιες της ορολογίας σχετικά με την φορολογία εισοδήματος (εισόδημα, υποκείμενος και αντικείμενο φορολογίας, απαλλαγές φόρου)
- Συμπληρώνει τα αναγκαία έντυπα φορολογικών δηλώσεων
- Προβαίνει στον καθορισμό του φορολογητέου εισοδήματος και στον υπολογισμό του φόρου
|
Σκοπός του μαθήματος είναι να παρουσιάσει στο φοιτητή τις έννοιες του ολοκληρωμένου σχεδιασμού στις επιχειρήσεις με τη χρήση ολοκληρωμένων πληροφοριακών συστημάτων. Πιο συγκεκριμένα, τα συστήματα Διαχείρισης Επιχειρησιακών Πόρων (ERP – Enterprise Resource Planning) αποτελούν ουσιαστικά τη θεμελίωση και ολοκλήρωση μέσω του ανασχεδιασμού των επιχειρησιακών διαδικασιών των Πληροφοριακών Συστημάτων Επιχειρήσεων (ΠΣΕ).
|
Ο σκοπός στις οργανώσεις είναι η ανάπτυξη των σχέσεων που βασίζονται στην επικοινωνία τόσο σε κάθετο όσο και σε οριζόντιο επίπεδο. Η επικοινωνία είναι η διαδικασία με την οποία ένας πομπός μεταβιβάζει σκέψεις, πληροφορίες και ιδέες σε κάποιον δέκτη, με σκοπό να ενεργήσει πάνω του με τέτοιο τρόπο, ώστε να προκαλέσει μια σειρά ενεργειών, οι οποίες θα επηρεάσουν την τελική του συμπεριφορά.
Η επικοινωνία στις επιχειρήσεις είναι χρήσιμη, γιατί με αυτόν τον τρόπο είναι δυνατό να ανατεθούν καθήκοντα από τους προϊστάμενους στους υφιστάμενους ώστε να μεταλαμπαδευτεί η οργανωσιακή κουλτούρα. Οι υφιστάμενοι γνωρίζουν ποια είναι η απόδοσή τους και ποια θα είναι η επιβράβευσή τους, πώς θα πραγματοποιηθεί η εκπαίδευση και κατά συνέπεια η ανάπτυξη των στελεχών, ενώ ο προϊστάμενος γνωρίζει την κατάσταση που επικρατεί στο τμήμα ώστε να δημιουργηθεί καλό κλίμα και συνεργατικότητα.
Σκοπός του μαθήματος είναι η παρουσίαση των βασικών εννοιών για την επιχειρηματική επικοινωνία και τη συνεισφορά της στη στρατηγική διοίκηση μιας επιχείρησης ή ενός οργανισμού.
|