Στα πλαίσια του μαθήματος θα εξεταστούν θέματα όπως:Γραφικά, αλγόριθμοι επεξεργασίας και απεικόνισης γραφικής πληροφορίας, μετασχηματισμοί και αναπαράσταση αντικειμένων σε 2Δ και 3Δ, εφαρμογή φωτισμού, βιβλιοθήκη OpenGL κ.α.
Ο βασικός σκοπός του μαθήματος είναι η κατανόηση της έννοιας των γραφικών, της γεωμετρικής μοντελοποίησης, της περιγραφής γεωμετρικών οντοτήτων και της αναπαράστασης αντικειμένων στις δύο και τρεις διαστάσεις.
Εισαγωγή – Συστήματα επεξεργασίας και απεικόνισης γραφικής πληροφορίας. Ανυσματικά και ψηφιδωτά γραφικά. Χρωματικά μοντέλα. Αλγοριθμική ιεραρχία επεξεργασίας και απεικόνισης της γραφικής πληροφορίας. Βασικοί αλγόριθμοι δημιουργίας ευθείας, κύκλου σε ψηφιδωτό. Αποκοπή στις δύο και στις τρεις διαστάσεις. Συστήματα συντεταγμένων. Ομογενείς συντεταγμένες. Βασικοί και σύνθετοι μετασχηματισμοί σε δύο και σε τρεις διαστάσεις. Χώροι παρατήρησης στις τρεις διαστάσεις. Προβολικές απεικονίσεις στις τρεις διαστάσεις. Γεωμετρική μοντελοποίηση /αναπαράσταση αντικειμένων στις δύο και στις τρεις διαστάσεις. Βιβλιοθήκη γραφικών OpenGL.Εργαλειοθήκη Glut Προσθήκη υφής σε τρισδιάστατα μοντέλα. Παραδείγματα με την OpenGL Φωτισμός. Παραδείγματα με την OpenGL.
Βαθμίδα:
Τύπος:
Προπτυχιακό
(A-)
Επισκεφτείτε το μάθημα
Ιωάννης Φούντος Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορικής
ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΠΑΧΙΔΗΣ ΤΕΙ Αν. Μακεδονίας και Θράκης Μηχανικών Πληροφορικής
Αικατερίνη Μήτσα ΤΕΙ Αν. Μακεδονίας και Θράκης Μηχανικών Πληροφορικής
Δημήτρης Παπάζογλου Πανεπιστήμιο Κρήτης Τμήμα Επιστήμης και Τεχνολογίας Υλικών
Νικόλαος Χανιωτάκης, Μαρία Φουσκάκη, Κάλλια Κατσαμποξάκη-Hodgetts Πανεπιστήμιο Κρήτης Τμήμα Χημείας
Νικόλαος Κατσικούδης Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Τμήμα Πλαστικών Τεχνών και Επιστημών της Τέχνης