Σχεδιασμός Ψηφιακών Εφαρμογών Παιγνιώδους Μάθησης [open]


Το μάθημα αυτό αφορά στη μελέτη και κατανόηση βασικών μεθοδολογιών για τη σχεδίαση, την υλοποίηση και την αξιολόγηση ψηφιακών εκπαιδευτικών περιβαλλόντων που κινητοποιούν το μαθητή όπως, παιχνίδια, μικρόκοσμοι και ψηφιακές ιστορίες.


Στόχοι Μαθήματος

Μετά το πέρας του μαθήματος οι φοιτητές θα να ειναι ικανοί να: Γνωρίζουν, να κατανοούν, να εφαρμόζουν, να αναλύουν, και να συνθέτουν τη μεθοδολογία μοντελοποίησης για τη σχεδίαση, υλοποίηση και αξιολόγηση ψηφιακών εκπαιδευτικών περιβαλλόντων παιγνιώδους μάθησης με τη μορφή παιχνιδιών και ψηφιακών ιστοριών σύμφωνα με τις σύγχρονες κοινωνικές και εποικοδομιστικές προσεγγίσεις για τη γνώση και τη μάθηση αναφέρουν με ακρίβεια τα βασικά χαρακτηριστικά αυτής της μεθοδολογίας.  Αναφέρουν και να εξηγούν τα βασικά στοιχείατου μοντέλου ARCS Περιγράφουν και να εξηγούν τα χαρακτηριστικά των παιχνιδιών τα οποία τα καθιστούν σημαντικό εργαλείο στη διδασκαλία και τη μάθηση Περιγράφουν και να εξηγούν τα βασικά χαρακτηριστικά των εκπαιδευτικών παιχνιδιών με κάρτες Περιγράφουν και να εξηγούν βασικά χαρακτηριστικά ποιοτικής αξιολόγησης εκπαιδευτικών υλικών με πραγματικούς μαθητές Σχεδιάζουν και να δημιουργούν πραγματικά εκπαιδευτικά παιχνίδια με κάρτες για τη μάθηση εννοιών της επιλογής τους Αξιολογούν πραγματικά εκπαιδευτικά παιχνίδια με κάρτες για τη μάθηση εννοιών της επιλογής τους με πραγματικούς μαθητές  Περιγράφουν και να εξηγούν τα χαρακτηριστικά των ψηφιακών ιστοριών τα οποία τις καθιστούν σημαντικό εργαλείο στη διδασκαλία και τη μάθηση Γνωρίζουν και να διακρίνουν τα χαρακτηριστικά διαφορετικών Εκπαιδευτικών Λογισμικών Ψηφιακής αφήγησης (ΕΛΨΑ) Περιγράφουν και να εξηγούν Μοντέλα αξιολόγησης ΕΛΨΑ και να τα εφαρμόζουν στην Αξιολόγηση συγκεκριμένων ΕΛΨΑ Περιγράφουν και να εξηγούν βασικές προδιαγραφές σχεδίασης ψηφιακών ιστοριών σύμφωνα με τις σύγχρονες θεωρίες μάθησης Σχεδιάζουν και να δημιουργούν πραγματικές ψηφιακές εκπαιδευτικές ιστορίες για τη μάθηση εννοιών της επιλογής τους Αξιολογούν πραγματικές ψηφιακές εκπαιδευτικές ιστορίες για τη μάθηση εννοιών της επιλογής τους με πραγματικούς μαθητές


Προαπαιτούμενες Γνώσεις

Γνώσεις μοντελοποίησης με βάση τις σύγχρονες θεωρίες μάθησης για τη σχεδίαση Ψηφιακών Εκπαιδευτικών εφαρμογών.


Περιεχόμενα

Μάθηση με βάση τα κίνητρα: το μοντέλο ARCS Τα παιχνίδια ως σημαντικό εργαλείο στη διδασκαλία και τη μάθηση Παιχνίδια με κάρτες: ρόλος, παραδείγματα Παιχνίδια με κάρτες: σχεδίαση, υλοποίηση Η διαμορφωτική αξιολόγηση στη σχεδίαση ψηφιακών περιβαλλόντων μάθησης – αξιολόγηση παιχνιδιών με κάρτες Ο ρόλος των ψηφιακών ιστοριών στη διδασκαλία και τη μάθηση Εκπαιδευτικά Λογισμικά Ψηφιακής αφήγησης (ΕΛΨΑ) Μοντέλα αξιολόγησης ΕΛΨΑ Αξιολόγηση συγκεκριμένων ΕΛΨΑ Προδιαγραφές σχεδίασης ψηφιακών ιστοριών σύμφωνα με τις σύγχρονες θεωρίες μάθησης – 13. Σχεδίαση, υλοποίηση και αξιολόγηση συγκεκριμένων ψηφιακών ιστοριών

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Βαθμίδα:

Τύπος:

Προπτυχιακό

(A-)


Εκπαιδευτές: ΜΑΡΙΑ ΚΟΡΔΑΚΗ
Τμήμα: ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Ίδρυμα: Πανεπιστήμιο Αιγαίου
Θεματική Περιοχή: Άλλες Κοινωνικές Επιστήμες
Άδεια Χρήσης: CC - Αναφορά Δημιουργού

Επισκεφτείτε το μάθημα

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ