Διοίκηση Ξενοδοχείων


Σκοπός του μαθήματος είναι η κατανόηση των χαρακτηριστικών και της τυπολογίας των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων, των βασικών αρχών της ξενοδοχειακής διοίκησης καθώς και της σημασίας που έχει ο ξενοδοχειακός κλάδος για την ελληνική οικονομία.


Στόχοι Μαθήματος

Στο τέλος αυτού του μαθήματος ο φοιτητής θα μπορεί να: 1. προσδιορίζει και αναλύει τα λειτουργικά και επιχειρηματικά χαρακτηριστικά ενός ξενοδοχείου, 2. χειριστεί βασικά σημεία του επιχειρησιακού σχεδιασμού στον ξενοδοχειακό κλάδο, 3. αξιολογήσει το επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών σε ένα ξενοδοχείο.


Προαπαιτούμενες Γνώσεις

Κανένα


Περιεχόμενα

1. Η έννοια και τα κύρια χαρακτηριστικά μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης 2. Ο ξενοδοχειακός κλάδος στην Ελλάδα 3. Τυπολογία των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων 4. Η τμηματική διάρθρωση των ξενοδοχείων 5. Τμήμα Υποδοχής 6. Τμήμα Οροφοκομίας 7. Τμήμα Τροφίμων και Ποτών 8. Λοιπά τμήματα 9. Μάρκετινγκ ξενοδοχείων 10. Πολιτική προσωπικού στα ξενοδοχεία 11. Ξενοδοχειακά δίκτυα και αλυσίδες

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Βαθμίδα:

Τύπος:

Προπτυχιακό

(A-)


Εκπαιδευτές: Δημήτρης Κούτουλας
Τμήμα: ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Ίδρυμα: Πανεπιστήμιο Πατρών
Θεματική Περιοχή: Οικονομικά και Διοίκηση Επιχειρήσεων
Άδεια Χρήσης: CC - Αναφορά - Μη Εμπορική Χρήση - Όχι Παράγωγα Έργα

Επισκεφτείτε το μάθημα

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ