Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις


το μάθημα δίνεται έμφαση στην διαφήμιση και στις δημόσιες σχέσεις. Τόσο το κομμάτι της διαφήμισης όσο και εκείνο των δημοσίων σχέσεων αποτελούν σημαντικό τμήμα του Μάρκετινγκ και θεωρούνται απαραίτητα εργαλεία για την διαμόρφωση του προωθητικού μείγατος.Στις συνθήκες ανταγωνισμού που επικρατούν στην αγορά το προωθητικό μείγμα διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στην διαφοροποίηση του προϊόντος και στην διαμόρφωση "εικόνας". Αναπτύσσονται εισαγωγικές έννοιες της διαφήμισης και των δημοσίων σχέσεων. Αναλύονται οι επικοινωνιακοί στόχοι που θέτει κάθε επιχείρηση και παράλληλα παρουσιάζονται το πρόγραμμα μάρκετινγκ και οι διαφημιστικοί στόχοι. Επιπλέον, γίνεται αναφορά στο δημιουργικό κομμάτι της διαφήμισης, στην επιλογή των μέσων μαζικής ενημέρωσης καθώς και στο κομμάτι του προϋπολογισμού και τελικά της αξιολόγησης του διαφημιστικού προγράμματος. Τέλος, σε ότι αφορά το κομμάτι των δημοσίων σχέσεων γίνεται αναφορά σε στοιχεία όπως η λειτουργία, οι στρατηγικές και η αξιολόγηση του προγραμματος των δημοσίων σχέσεων


Στόχοι Μαθήματος

Μέσα στα πλαίσια του μαθήματος οι φοιτητές θα μπορέσουν να : Κατανοήσουν τη λειτουργία της επικοινωνίας και της διαφήμισης Διαμορφώσουν επικοινωνιακές στρατηγικές για την επίτευξη των στόχων μάρκετινγκ Κατανοήσουν τα μέσα  που έχει μία επιχείρηση για την αποτελεσματική επικοινωνία με τους πελάτες Γνωρίζουν τους στόχους μιας διαφημιστικής εκστρατείας Συνδυάζουν τις ανάγκες της επιχείρησης για επικοινωνία, τους στόχους μάρκετινγκ  με τους εκάστοτε οικονομικούς περιορισμούς στο καθορισμό του προϋπολογισμού για επικοινωνία Αξιολογούν το δημιουργικό μιας διαφημιστικής εκστρατείας Αναλύουν με  διάφορες μεθοδολογικές προσεγγίσεις τους τρόπους λειτουργίας αλλά και προσέγγισης των διαφόρων κοινών στα οποία απευθύνεται η διαφήμιση  Κατανοήσουν την χρησιμότητα και τους περιορισμούς των διαφορετικών επιλογών σχετικά με την προώθηση των πωλήσεων.


Προαπαιτούμενες Γνώσεις

Δεν υπάρχουν


Περιεχόμενα

Οι θεματικές ενότητες που περιλαμβάνουνονται είναι : Εισαγωγή στη επικοινωνία και διαφήμιση Ολοκληρωμένη επικοινωνιακή στρατηγική μάρκετινγκ Σχεδιασμός προγράμματος μάρκετινγκ και επικοινωνίας Καθορισμός διαφημιστικών και επικοινωνιακών στόχων Δημιουργικό και διαφήμιση (περίγραμμα ? κείμενο) Επιλογή και προγραμματισμό ΜΜΕ Αποτελεσματικότητα της διαφήμισης Διαφημιστική εταιρεία Ενέργειες προώθησης των πωλήσεων Δημόσιες Σχέσεις και Χορηγία

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Βαθμίδα:

Τύπος:

Προπτυχιακό

(A-)


Εκπαιδευτές: Προκόπιος Θεοδωρίδης
Τμήμα: Διοίκησης Επιχειρήσεων Αγροτικών Προϊόντων και Τροφίμων
Ίδρυμα: Πανεπιστήμιο Πατρών
Θεματική Περιοχή: Οικονομικά και Διοίκηση Επιχειρήσεων
Άδεια Χρήσης: CC - Αναφορά - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή

Επισκεφτείτε το μάθημα

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ