Εισαγωγή στο μάρκετινγκ


Το μάθημα αυτό έχει ως σκοπό να εισαγάγει τον φοιτητή στην έννοια του Μάρκετινγκ, την αγορά και το περιβάλλον μάρκας, τον καταναλωτισμό, τη διανομή, την προώθηση πωλήσεων, την τμηματοποίηση, και την ανάλυση και ανάπτυξη του προϊόντος.


Στόχοι Μαθήματος

Το μάθημα αυτό έχει ως σκοπό να δώσει ερεθίσματα στους φοιτητές σχετικά με το Μάρκετινγκ και τον τρόπο εφαρμογής του.


Προαπαιτούμενες Γνώσεις

Δεν υπάρχουν


Περιεχόμενα

Εισαγωγή στην Έννοια του Μάρκετινγκ Αγορά και Περιβάλλον Μάρκετινγκ του Οργανισμού Καταναλωτισμός Έρευνα Αγοράς Τμηματοποίηση Ανάλυση προϊόντος Ανάπτυξη νέου προϊόντος Διανομή Τιμολόγηση Προώθηση πωλήσεων

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Βαθμίδα:

Τύπος:

Προπτυχιακό

(A-)


Εκπαιδευτές: Χριστίνα Μπουτσούκη
Τμήμα: Οικονομικών Επιστημών
Ίδρυμα: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Θεματική Περιοχή: Πολιτικές Επιστήμες
Άδεια Χρήσης: CC - Αναφορά - Παρόμοια Διανομή

Επισκεφτείτε το μάθημα

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ