Στρατηγικό Μάρκετινγκ


Ανάπτυξη, αξιολόγηση και εφαρμογή της στρατηγικής MKT. H κύρια έμφαση του μαθήματος είναι στην εφαρμογή των αρχών, θεωριών και εργαλείων του MKT στη λύση στρατηγικών προβλημάτων MKT. Οι ενότητες του μαθήματος περιλαμβάνουν : το σχέδιο MKT, ανάλυση ελκυστικότητας της βιομηχανίας, ανάλυση του ανταγωνισμού και της αγοράς, προβλέψεις πωλήσεων, ανάλυση καταναλωτή και ανάλυση τμηματοποίησης της αγοράς, στρατηγικές ανάπτυξης, στρατηγικές MKT για κορεσμένες και φθίνουσες αγορές, αναλυτικά προγράμματα MKT, εφαρμογή και έλεγχος απόδοσης στρατηγικών.


Στόχοι Μαθήματος

Οι φοιτητές θα κατανοήσουν τις βασικές αρχές του στρατηγικού μάρκετινγκ, θα εξοικειωθούν με το σύνολο των διεργασιών και λειτουργιών του στρατηγικού μάρκετινγκ αποκτώντας μία συνολική εικόνα του πως δομείται και αναπτύσσεται ένα σχέδιο μάρκετινγκ (marketing plan).


Προαπαιτούμενες Γνώσεις

Αρχές Μάνατζμεντ Αρχές Μάρκετινγκ


Περιεχόμενα

Διοικητικές λεπτομέρειες του μαθήματος. Εισαγωγή στο Στρατηγικό Μάρκετινγκ (ΜΚΤ). Έννοια της Στρατηγικής και η Στρατηγική ΜΚΤ. Στρατηγικός Σχεδιασμός ΜΚΤ Το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα Το Σχέδιο Μάρκετινγκ Ανάλυση εξωτερικού περιβάλλοντος Ανάλυση ελκυστικότητας βιομηχανίας Ανάλυση ανταγωνιστών Ανάλυση πελατών, πρόβλεψη πωλήσεων Στρατηγική τμηματοποίηση, στόχευση και τοποθέτηση Διαδίκτυο & ηλεκτρονικές αγορές, στρατηγικές μάρκετινγκ και διαδίκτυο και ειδικά θέματα στρατηγικού ηλεκτρονικού μάρκετινγκ Ανάλυση χαρτοφυλακίου προϊόντων Στρατηγικές πολέμου Μάρκετινγκ

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Βαθμίδα:

Τύπος:

Προπτυχιακό

(A+)


Εκπαιδευτές: Χρήστος Βασιλειάδης
Τμήμα: Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Ίδρυμα: Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
Θεματική Περιοχή: Οικονομικά και Διοίκηση Επιχειρήσεων
Άδεια Χρήσης: Αναφορά Δημιουργού - Παρόμοια Διανομή CC BY-SA

Επισκεφτείτε το μάθημα

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ