Μάρκετινγκ


Αντικείμενο και εξέλιξη του Μάρκετινγκ


Στόχοι Μαθήματος

Να εισάγει το φοιτητή στις βασικές έννοιες της επιστήμης του Μάρκετινγκ. Να αναλύσει τη φιλοσοφία και τη λειτουργία του σύγχρονου Μάρκετινγκ. Να δώσει έμφαση στη χρήση εργαλείων Μάρκετινγκ εμβαθύνοντας σε πεδία όπως έρευνα αγοράς, συμπεριφορά καταναλωτή, σχεδιασμός & ανάπτυξη νέων προϊόντων.


Προαπαιτούμενες Γνώσεις

Δεν υπάρχουν προαπαιτούμενα


Περιεχόμενα

Αντικείμενο και εξέλιξη του Μάρκετινγκ Το περιβάλλον του Μάρκετινγκ και ο προσδιορισμός της αγοράς Το Μικροπεριβάλλον της επιχείρησης Το Μάκροπεριβάλλον της επιχείρησης Στρατηγική και προγραμματισμός Μάρκετινγκ Ανάλυση εσωτερικού περιβάλλοντος & SWOT ανάλυση Ανάλυση εξωτερικού περιβάλλοντος Στρατηγικές μάρκετινγκ Έρευνες Μάρκετινγκ Είδη ερευνών Μέθοδοι συλλογής στοιχείων Αγοραστική συμπεριφορά καταναλωτή Διαδικασία των 5 σταδίων Παράγοντες επιρροής Αγοραστική συμπεριφορά επιχειρήσεων Τμηματοποίηση και στόχευση αγοράς Κριτήρια (βάσεις) τμηματοποίησης Επιλογή αγοράς στόχου Τοποθέτηση προϊόντος Διαφοροποίηση προϊόντος Στρατηγική μάρκας Το προϊόν Χαρακτηριστικά προϊόντος Κατηγοριοποίηση προϊόντων Ανάπτυξη νέου προϊόντος Τιμολόγηση Παράγοντες επιρροής Μέθοδοι Διανομή Δίαυλοι/κανάλια Μάρκετινγκ Διαχείρηση logistics Λιανεμπόριο και χονδρεμπόριο Προβολή, επικοινωνία Διαφήμιση Δημόσιες σχέσεις Προσωπική πώληση Προώθηση πωλήσεων

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Βαθμίδα:

Τύπος:

Προπτυχιακό

(A-)


Εκπαιδευτές: ΣΤΕΛΙΟΣ ΤΣΑΦΑΡΑΚΗΣ
Τμήμα: Σχολή Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης
Ίδρυμα: Πολυτεχνείο Κρήτης
Θεματική Περιοχή: Μηχανική Οικονομίας και Διοίκησης
Άδεια Χρήσης: Αναφορά δημιουργού - Μη εμπορική χρήση - Όχι παράγωγα έργα 4.0 Διεθνές

Επισκεφτείτε το μάθημα

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ