Πληροφορική ΙΙ


Το μάθημα αποτελεί το βασικό εισαγωγικό μάθημα στις έννοιες του προγραμματισμού και του αλγοριθμικού τρόπου επίλυσης προβλημάτ­ων.­


Στόχοι Μαθήματος

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής / τρια θα είναι σε θέση να:­ Έχει τις βασικές γνώσεις και αρχές προγραμματισμού ενός υπολογιστή. Έχει γνώση χρήσης εργαλείων προγραμματισμού για τη ανάπτυξη, έλεγχο και διόρθωση κώδικα.­ Ακολουθεί δομημένη και επαγωγική σκέψη για μετατροπή ένα προς επίλυση προβλήματος σε αλγόριθμο. Χρησιμοποιεί σε επίπεδο βασικών γνώσεων τη γλώσσα προγραμματισμού Python για τη δημιουργία εφαρμογών και επίλυση μαθηματικών και λογικών συναρτήσεων. Αναλύει, κατανοεί ή και τροποποιεί τις λειτουργίες κώδικα ο οποίος έχει ­γραφτεί σε μία γλώσσα δομημενου προγραμματισμού αλλά και να κατανοεί προγράμματα που έχουν γραφτεί σε μία αντικειμενοστραφή γλώσσα προγραμματισμού Αναλύει την πολυπλοκότητα ενός αλγορίθμου ή προγράμματος και το τροποποιεί για πιο αποδοτική λειτουργία κατά την εκτέλεσή του σε υπολογιστή. Εργα­στεί μόνος/η του/της ή να συνεργαστεί με συμφοιτητές ή με μηχανικούς σε θέματα ανάπτυξης εφαρμογών και υπηρεσιών με χρήση της γλώσσας Python ­


Προαπαιτούμενες Γνώσεις

Δεν έχει προαπαιτούμενο 


Περιεχόμενα

­ Το μάθημα αποτελεί το βασικό εισαγωγικό μάθημα στις έννοιες του προγραμματισμού και του αλγοριθμικού τρόπου επίλυσης προβλημάτων.­ H ύλη του μαθήματος στοχ­εύει στην εισαγωγή των σπουδαστών στη διαδικασία της ­επίλυσης προβλημάτων με τη χρήση υπολογιστή, στην­ ανάλυση του προς επίλυση προβλήματος σε αλγόριθμο και στην ανάπτυξη και εκτέλεση του αντίστοιχου προγράμματος. Επίσης, διερευνούνται θέματα αποτελεσματικότητας των αλγορίθμων μέσω αλγορίθμων γνωστών μαθηματικών εφαρμογών ευρείας χρήσης (αναζήτηση, ταξινόμηση κτλ.) αλλά και ζητήματα του τρόπου αποθήκευσης και διαχείρισης δεδομένων σε έναν υπολογιστή (δομές δεδομένων κτλ.). Η γλώσσα προγραμματισμού που χρησιμοποιείται είναι η Python, λόγω του ότι είναι σύγχρονη, δυναμική και ευρέως χρησιμοποιούμενη, με σημαντική ευκολία στην σύνταξη/κατανόηση άρα και στην εκμάθηση. Οι φοιτητές εξοικειώνονται με τον Δομημένο (Structured) προγραμματισμό, αλλά εισάγονται και στις έννοιες του Αντικειμενοστραφούς (Object-Oriented - ΟΟ) και Γεγονοστραφούς (Event-Driven) προγραμματισμού καθώς και της διαδικασίας της συγγραφής σεναρίων λειτουργίας (scripting).

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Βαθμίδα:

Τύπος:

Προπτυχιακό

(A-)


Εκπαιδευτές: Αθανάσιος Κακαρούντας
Τμήμα: ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Ίδρυμα: ΤΕΙ Ιονίων Νήσων
Θεματική Περιοχή: Επιστήμες Υπολογιστών, Πληροφορικής, Τηλεπικοινωνιών
Άδεια Χρήσης: CC - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή

Επισκεφτείτε το μάθημα

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ