Γνωστική Ανάπτυξη


Στόχος του μαθήματος είναι να εξετάσει βασικές θεωρητικές απόψεις σχετικά με τον τρόπο που σκέφτονται τα παιδιά. Με την ολοκλήρωση του μαθήματος αναμένεται ότι οι φοιτητές θα έχουν εξοικειωθεί με τις διάφορες θεωρητικές απόψεις της ψυχολογίας γύρω από θέματα μάθησης και γνωστικής ανάπτυξης και θα μπορούν να απαντήσουν σε δύο βασικά ερωτήματα σχετικά με τη σκέψη των παιδιών: "Τι αναπτύσσεται;" και "Πώς συμβαίνει η ανάπτυξη;".


Στόχοι Μαθήματος

Στόχος του μαθήματος είναι να εξετάσει τις βασικότερες θεωρητικές απόψεις που έχουν διατυπωθεί σχετικά με τον τρόπο που σκέφτονται και μαθαίνουν τα παιδιά. Με την ολοκλήρωση του μαθήματος αναμένεται ότι οι φοιτητές θα έχουν εξοικειωθεί με αυτές τις θεωρητικές απόψεις της ψυχολογίας και θα έχουν κατανοήσει τον τρόπο με τον οποίο αναπτύσσεται η σκέψη των παιδιών.   


Προαπαιτούμενες Γνώσεις

Δεν υπάρχουν


Περιεχόμενα

Το μάθημα θα κινηθεί σε δύο κύριους άξονες. Αρχικά θα παρουσιαστούν οι επικρατέστερες θεωρητικές απόψεις για τη γνωστική ανάπτυξη, όπως η θεωρία του Piaget, του Vygotsky καθώς και οι διαφορετικές θεωρίες επεξεργασίας των πληροφοριών. Στη συνέχεια θα εξεταστούν εξειδικευμένες πλευρές της σκέψης των παιδιών: η αντίληψη, η μνήμη, η κατανόηση εννοιών, και η επίλυση προβλημάτων.

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Βαθμίδα:

Τύπος:

Προπτυχιακό

(A-)


Εκπαιδευτές: ΕΙΡΗΝΗ ΣΚΟΠΕΛΙΤΗ
Τμήμα: Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική ηλικία.
Ίδρυμα: Πανεπιστήμιο Πατρών
Θεματική Περιοχή: Παιδαγωγική
Άδεια Χρήσης: CC - Αναφορά - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή

Επισκεφτείτε το μάθημα

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ