Διδακτικές Προσεγγίσεις Διερευνητικής Μάθησης


Το μάθημα αυτό διαμορφώθηκε από τον καθ. Νικόλαο Χανιωτάκη, την κ Καλλια Κατσαμποξακη-Hodgetts και την κ. Μαρία Φουσκάκη (Εργαστήριο Αναλυτικής Χημείας, Πανεπιστήμιο Κρήτης) στο Τμήμα Χημείας. Έχει δημιουργηθεί στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού προγράμματος «Chain Reaction: A sustainable Approach to Inquiry Based Science Education» 2013-2016*. Δεν υπάρχουν προαπαιτούμενα για το μάθημα αυτό και μπορούν να το παρακολουθούν τελειόφοιτοι φοιτητές ή καθηγητές ΠΕ04. Τα μαθήματα είναι δομημένα σε 10 ενότητες/εβδομάδες. Οι βιβλιογραφικές πηγές θα δίνονται στο τέλος κάθε διάλεξης και ενότητας. Επίσης οι φοιτητές θα λαμβάνουν τις διαφάνειες της διάλεξης, ηλεκτρονικές διδακτικές σημειώσεις και ερωτήματα προς συζήτηση και ανασκόπηση.


Στόχοι Μαθήματος

Οι καθηγητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που θα παρακολουθήσουν το μάθημα αυτό αναμένεται να ενημερωθούν για το γενικό πλαίσιο και τις κατευθύνσεις της διερευνητικής μάθησης, αξιολογώντας την εμπειρία και την εφαρμογή της από άλλους διδάσκοντες που υλοποίησαν ερευνητικές εργασίες -πρότζεκτ μέσα στην τάξη. Θα έχουν τη δυνατότητα να υλοποιήσουν υπάρχοντα διδακτικά σενάρια ή να σχεδιάσουν και να συνθέσουν δικά τους για τη διδασκαλία φυσικών επιστημών και να τα θέσουν προς συζήτηση και αξιολόγηση πριν τα δοκιμάσουν στην τάξη.


Προαπαιτούμενες Γνώσεις

Δεν υπάρχουν προαπαιτούμενα για το μάθημα αυτό και μπορούν να το παρακολουθούν τελειόφοιτοι φοιτητές ή καθηγητές ΠΕ04.


Περιεχόμενα

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Βαθμίδα:

Τύπος:

Προπτυχιακό

(A+)


Εκπαιδευτές: Νικόλαος Χανιωτάκης, Μαρία Φουσκάκη, Κάλλια Κατσαμποξάκη-Hodgetts
Τμήμα: Τμήμα Χημείας
Ίδρυμα: Πανεπιστήμιο Κρήτης
Θεματική Περιοχή: Άλλες Φυσικές Επιστήμες
Άδεια Χρήσης: CC Αναφορά – Μη εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγο Έργο v.4.0

Επισκεφτείτε το μάθημα

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ