Σχεδιασμός Ψηφιακών Εφαρμογών Παιγνιώδους Μάθησης [open]


This course is about an understanding of essential design and evaluation methodologies for the design and implementation of motivational digital educational applications such as: games, microworlds and digital storytelling systems.


Objectives

Μετά το πέρας του μαθήματος οι φοιτητές θα να ειναι ικανοί να: Γνωρίζουν, να κατανοούν, να εφαρμόζουν, να αναλύουν, και να συνθέτουν τη μεθοδολογία μοντελοποίησης για τη σχεδίαση, υλοποίηση και αξιολόγηση ψηφιακών εκπαιδευτικών περιβαλλόντων παιγνιώδους μάθησης με τη μορφή παιχνιδιών και ψηφιακών ιστοριών σύμφωνα με τις σύγχρονες κοινωνικές και εποικοδομιστικές προσεγγίσεις για τη γνώση και τη μάθηση αναφέρουν με ακρίβεια τα βασικά χαρακτηριστικά αυτής της μεθοδολογίας.  Αναφέρουν και να εξηγούν τα βασικά στοιχείατου μοντέλου ARCS Περιγράφουν και να εξηγούν τα χαρακτηριστικά των παιχνιδιών τα οποία τα καθιστούν σημαντικό εργαλείο στη διδασκαλία και τη μάθηση Περιγράφουν και να εξηγούν τα βασικά χαρακτηριστικά των εκπαιδευτικών παιχνιδιών με κάρτες Περιγράφουν και να εξηγούν βασικά χαρακτηριστικά ποιοτικής αξιολόγησης εκπαιδευτικών υλικών με πραγματικούς μαθητές Σχεδιάζουν και να δημιουργούν πραγματικά εκπαιδευτικά παιχνίδια με κάρτες για τη μάθηση εννοιών της επιλογής τους Αξιολογούν πραγματικά εκπαιδευτικά παιχνίδια με κάρτες για τη μάθηση εννοιών της επιλογής τους με πραγματικούς μαθητές  Περιγράφουν και να εξηγούν τα χαρακτηριστικά των ψηφιακών ιστοριών τα οποία τις καθιστούν σημαντικό εργαλείο στη διδασκαλία και τη μάθηση Γνωρίζουν και να διακρίνουν τα χαρακτηριστικά διαφορετικών Εκπαιδευτικών Λογισμικών Ψηφιακής αφήγησης (ΕΛΨΑ) Περιγράφουν και να εξηγούν Μοντέλα αξιολόγησης ΕΛΨΑ και να τα εφαρμόζουν στην Αξιολόγηση συγκεκριμένων ΕΛΨΑ Περιγράφουν και να εξηγούν βασικές προδιαγραφές σχεδίασης ψηφιακών ιστοριών σύμφωνα με τις σύγχρονες θεωρίες μάθησης Σχεδιάζουν και να δημιουργούν πραγματικές ψηφιακές εκπαιδευτικές ιστορίες για τη μάθηση εννοιών της επιλογής τους Αξιολογούν πραγματικές ψηφιακές εκπαιδευτικές ιστορίες για τη μάθηση εννοιών της επιλογής τους με πραγματικούς μαθητές


Prerequisites

Γνώσεις μοντελοποίησης με βάση τις σύγχρονες θεωρίες μάθησης για τη σχεδίαση Ψηφιακών Εκπαιδευτικών εφαρμογών.


Syllabus

Μάθηση με βάση τα κίνητρα: το μοντέλο ARCS Τα παιχνίδια ως σημαντικό εργαλείο στη διδασκαλία και τη μάθηση Παιχνίδια με κάρτες: ρόλος, παραδείγματα Παιχνίδια με κάρτες: σχεδίαση, υλοποίηση Η διαμορφωτική αξιολόγηση στη σχεδίαση ψηφιακών περιβαλλόντων μάθησης – αξιολόγηση παιχνιδιών με κάρτες Ο ρόλος των ψηφιακών ιστοριών στη διδασκαλία και τη μάθηση Εκπαιδευτικά Λογισμικά Ψηφιακής αφήγησης (ΕΛΨΑ) Μοντέλα αξιολόγησης ΕΛΨΑ Αξιολόγηση συγκεκριμένων ΕΛΨΑ Προδιαγραφές σχεδίασης ψηφιακών ιστοριών σύμφωνα με τις σύγχρονες θεωρίες μάθησης – 13. Σχεδίαση, υλοποίηση και αξιολόγηση συγκεκριμένων ψηφιακών ιστοριών

COURSE DETAILS

Level:

Type:

Undergraduate

(A-)


Instructors: MARIA KORDAKI
Department: CULTURAL TECHNOLOGY AND COMMUNICATION
Institution: Aegean University
Subject: Other Social Sciences
Rights: CC - Attribution

Visit Course Page

SHARE THIS COURSE
RELATED COURSES