Συμπεριφορά Καταναλωτή


Σκοπός του μαθήματος είναι η εισαγωγή στο γνωστικό πεδίο της Συμπεριφοράς Καταναλωτή (ΣΚ). Οι διαλέξεις του μαθήματος δίνουν έμφαση στο πως και γιατί οι καταναλωτές συμπεριφέρονται καθώς επίσης και στη σημασία της επιστήμης της ΣΚ για το Μάρκετινγκ. Επιπλέον, επιχειρείται να αναλυθεί η σημασία των αναγκών και των επιθυμιών των καταναλωτών, η διαδικασία λήψης αποφάσεων που ακολουθούν οι καταναλωτές και οι παράγοντες που επηρεάζουν αυτή τη διαδικασία. Ο αναγνώστης καλείται μέσα από μια ψυχολογική, κοινωνική και συμπεριφορική προσέγγιση να κατανοήσει τους παράγοντες που οδηγούν στην διαμόρφωση της καταναλωτικής συμπεριφοράς.


Στόχοι Μαθήματος

Μετά το τέλος του μαθήματος οι φοιτητές/τριες θα μπορούν: Να κατανοήσουν την έννοια της συμπεριφοράς του καταναλωτή. Να κατανήσουν τη σημασία της διαδικασίας λήψης αγοραστικής απόφασης για τον σχεδιασμό της στρατηγικής μάρκετινγκ μιας εταιρείας.


Προαπαιτούμενες Γνώσεις

Δεν υπάρχουν Δεν υπάρχουν


Περιεχόμενα

Εισαγωγή στη Συμπεριφορά Καταναλωτή Μάθηση & Αντίληψη Στάσεις καταναλωτή Πολιτικοί, κοινωνικοί & δημογραφικοί παράγοντες Η έννοια της κουλτούρας Προσωπικότητα, αξίες, αυτό-εικόνα & τρόπος ζωής Διαδικασία λήψης αποφάσεων Κατάτμηση καταναλωτικής αγοράς Ανάλυση επιλογών στην συμπεριφορά καταναλωτή Μεταγοραστική Συμπεριφορά Καταναλωτική Συμπεριφορά και καινοτομία Προστασία Καταναλωτή 

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Βαθμίδα:

Τύπος:

Προπτυχιακό

(A-)


Εκπαιδευτές: Χριστίνα Μπουτσούκη
Τμήμα: Οικονομικών Επιστημών
Ίδρυμα: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Θεματική Περιοχή: Πολιτικές Επιστήμες
Άδεια Χρήσης: CC - Αναφορά - Παρόμοια Διανομή

Επισκεφτείτε το μάθημα

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ