Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις



Στόχοι Μαθήματος

Μέσα στα πλαίσια του μαθήματος οι φοιτητές θα μπορέσουν να : Κατανοήσουν τη λειτουργία της επικοινωνίας και της διαφήμισης Διαμορφώσουν επικοινωνιακές στρατηγικές για την επίτευξη των στόχων μάρκετινγκ Κατανοήσουν τα μέσα  που έχει μία επιχείρηση για την αποτελεσματική επικοινωνία με τους πελάτες Γνωρίζουν τους στόχους μιας διαφημιστικής εκστρατείας Συνδυάζουν τις ανάγκες της επιχείρησης για επικοινωνία, τους στόχους μάρκετινγκ  με τους εκάστοτε οικονομικούς περιορισμούς στο καθορισμό του προϋπολογισμού για επικοινωνία Αξιολογούν το δημιουργικό μιας διαφημιστικής εκστρατείας Αναλύουν με  διάφορες μεθοδολογικές προσεγγίσεις τους τρόπους λειτουργίας αλλά και προσέγγισης των διαφόρων κοινών στα οποία απευθύνεται η διαφήμιση  Κατανοήσουν την χρησιμότητα και τους περιορισμούς των διαφορετικών επιλογών σχετικά με την προώθηση των πωλήσεων.


Προαπαιτούμενες Γνώσεις

Δεν υπάρχουν


Περιεχόμενα

Οι θεματικές ενότητες που περιλαμβάνουνονται είναι : Εισαγωγή στη επικοινωνία και διαφήμιση Ολοκληρωμένη επικοινωνιακή στρατηγική μάρκετινγκ Σχεδιασμός προγράμματος μάρκετινγκ και επικοινωνίας Καθορισμός διαφημιστικών και επικοινωνιακών στόχων Δημιουργικό και διαφήμιση (περίγραμμα ? κείμενο) Επιλογή και προγραμματισμό ΜΜΕ Αποτελεσματικότητα της διαφήμισης Διαφημιστική εταιρεία Ενέργειες προώθησης των πωλήσεων Δημόσιες Σχέσεις και Χορηγία

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Βαθμίδα:

Τύπος:

(A-)


Εκπαιδευτές: ,
Τμήμα:
Ίδρυμα: Άλλο Ίδρυμα
Θεματική Περιοχή: Άλλο Επιστημονικό Υπο-Πεδίο
Άδεια Χρήσης: CC - Αναφορά - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή

Επισκεφτείτε το μάθημα

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ