Μέσα στα πλαίσια του μαθήματος οι φοιτητές θα μπορέσουν να : Κατανοήσουν τη λειτουργία της επικοινωνίας και της διαφήμισης Διαμορφώσουν επικοινωνιακές στρατηγικές για την επίτευξη των στόχων μάρκετινγκ Κατανοήσουν τα μέσα που έχει μία επιχείρηση για την αποτελεσματική επικοινωνία με τους πελάτες Γνωρίζουν τους στόχους μιας διαφημιστικής εκστρατείας Συνδυάζουν τις ανάγκες της επιχείρησης για επικοινωνία, τους στόχους μάρκετινγκ με τους εκάστοτε οικονομικούς περιορισμούς στο καθορισμό του προϋπολογισμού για επικοινωνία Αξιολογούν το δημιουργικό μιας διαφημιστικής εκστρατείας Αναλύουν με διάφορες μεθοδολογικές προσεγγίσεις τους τρόπους λειτουργίας αλλά και προσέγγισης των διαφόρων κοινών στα οποία απευθύνεται η διαφήμιση Κατανοήσουν την χρησιμότητα και τους περιορισμούς των διαφορετικών επιλογών σχετικά με την προώθηση των πωλήσεων.
Δεν υπάρχουν
Οι θεματικές ενότητες που περιλαμβάνουνονται είναι : Εισαγωγή στη επικοινωνία και διαφήμιση Ολοκληρωμένη επικοινωνιακή στρατηγική μάρκετινγκ Σχεδιασμός προγράμματος μάρκετινγκ και επικοινωνίας Καθορισμός διαφημιστικών και επικοινωνιακών στόχων Δημιουργικό και διαφήμιση (περίγραμμα ? κείμενο) Επιλογή και προγραμματισμό ΜΜΕ Αποτελεσματικότητα της διαφήμισης Διαφημιστική εταιρεία Ενέργειες προώθησης των πωλήσεων Δημόσιες Σχέσεις και Χορηγία
Βαθμίδα:
Τύπος:
(A-)
Επισκεφτείτε το μάθημα
Προκόπιος Θεοδωρίδης Πανεπιστήμιο Πατρών Διοίκησης Επιχειρήσεων Αγροτικών Προϊόντων και Τροφίμων
Αικατερίνη Καλέρη Πανεπιστήμιο Πατρών Ερμηνευτική-Φαινομενολογία
Χρήστος Φλώρος ΤΕΙ Κρήτης Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοικονομικής
Μαγδαληνή Δραγασάκη ΤΕΙ Κρήτης Τεχνολόγων Γεωπόνων
, Άλλο Ίδρυμα
Αντωνία Ψαρουδάκη Άλλο Ίδρυμα Διατροφής και Διαιτολογίας