Διδακτική της Φυσικής: Ερευνητικές Προσεγγίσεις στη Μάθηση και τη Διδασκαλία


Το μάθημα δίδει την ευκαιρία στις/στους φοιτήτριες/-ές να γνωρίσουν τα ερευνητικά ρεύματα της Διδακτικής της Φυσικής που σχετίζονται με την έννοια του διδακτικού μετασχηματισμού της επιστημονικής γνώσης σε σχολική γνώση και να εξοικειωθούν με σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις που βασίζονται σε αυτά τα ρεύματα.


Στόχοι Μαθήματος

Το μάθημα δίδει την ευκαιρία στις/στους φοιτήτριες/-ές, κατ? αρχάς, να γνωρίσουν τα ερευνητικά ρεύματα της Διδακτικής της Φυσικής και τη σχέση τους με τις σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις. Στη συνέχεια οι φοιτήτριες/-ές θα γνωρίσουν κυρίως το ερευνητικό ρεύμα του διδακτικού μετασχηματισμού της επιστημονικής γνώσης αναφοράς σε σχολική επιστημονική γνώση και θα εξοικειωθούν με αυτό μέσω της αλληλεπρίδρασής τους με παραδείγματα σύγχρονων διδακτικών προσεγγίσεων στη Φυσική προερχόμενα από την εφαρμογή του ερευνητικού αυτού ρεύματος στην εκπαίδευση.


Προαπαιτούμενες Γνώσεις

Δεν υπάρχουν


Περιεχόμενα

Η εννοιολογική, μεθοδολογική και πολιτισμική διάσταση της επιστημονικής γνώσης Διδακτικής της φυσικής: Σύγχρονα ερευνητικά ρεύματα Ο διδακτικός μετασχηματισμός της επιστημονικής γνώσης αναφοράς σε σχολική γνώση Η σχολική γνώση: Η παραδοσιακή αντίληψη Η σχολική γνώση: Η καινοτομική αντίληψη Η σχολική γνώση: Η εποικοδομητική προσέγγιση της διδασκαλίας και μάθησης

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Βαθμίδα:

Τύπος:

Μεταπτυχιακό

(A+)


Εκπαιδευτές: Δημήτριος Κολιόπουλος
Τμήμα: Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Ίδρυμα: Πανεπιστήμιο Πατρών
Θεματική Περιοχή: Εκπαίδευση
Άδεια Χρήσης: CC - Αναφορά - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή

Επισκεφτείτε το μάθημα

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ