Αναπτυξιακή Ψυχολογία ΙΙ


Στην αρχή σκιαγραφούνται κάποια βασικά θέματα της ιστορίας της μελέτης της παιδικής ηλικίας και της εφηβείας και από της διαμόρφωσής τους ως ξεχωριστών ηλικιακών σταδίων. Στη συνέχεια παρουσιάζονται και καλύπτονται οι ακόλουθες θεματικές ενότητες: βιολογική ανάπτυξη γνωστική ανάπτυξη συναισθηματική ανάπτυξη η ανάπτυξη των σχέσεων με τους γονείς, τους συνομηλίκους και άλλους ενήλικους σχολική εκπαίδευση και ανάπτυξη ήβη και η εμπειρία της η διαμόρφωση της ταυτότητας του εαυτού και της σεξουαλικής ταυτότητας αναπτυξιακά προβλήματα στην εφηβεία (διατροφικές διαταραχές, διαταραχές της αυτοεικόνας, βία και παραβατικές συμπεριφορές, ανεπιθύμητη εγκυμοσύνη, αυτοκτονία) Σύγχρονα ζητήματα στην παιδική και εφηβική ανάπτυξη (η επίδραση της τεχνολογικής εξέλιξης, των ΜΜΕ, του διαδικτύου και των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών των σύγχρονων πολυπολιτισμικών και μετανεοτερικών κοινωνιών).


Στόχοι Μαθήματος

Παιδική ηλικία, Εφηβεία, Γνωστική, Συναισθηματική, Κοινωνική Ανάπτυξη, Ανάπτυξη Εαυτού & Έμφυλης Ταυτότητας.


Προαπαιτούμενες Γνώσεις


Περιεχόμενα

Ο μαθησιακός στόχος είναι οι φοιτητές που θα παρακολουθήσουν το μάθημα να εξοικειωθούν, να εμβαθύνουν σε ζητήματα βασικά για την ψυχολογική μελέτη στην παιδική και εφηβική ηλικία.

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Βαθμίδα:

Τύπος:

Προπτυχιακό

(A+)


Εκπαιδευτές: Στάθης Παπασταθόπουλος
Τμήμα: Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας
Ίδρυμα: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Θεματική Περιοχή: Ψυχολογία
Άδεια Χρήσης: CC-Αναφορά Δημιουργού-Παρόμοια Διανομή

Επισκεφτείτε το μάθημα

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ