Έρευνα Μάρκετινγκ


Σχέση έρευνας και marketing. Χρήση και τυπολογία ερευνών marketing. Σχεδιασμός, οργάνωση, εκτέλεση και έλεγχος αποτελεσμάτων της έρευνας. Δειγματοληψία. Στατιστικά συμπεράσματα και στατιστικός έλεγχος. Μετρήσεις και συλλογή αρχείων. Ερωτηματολόγιο, επεξεργασία στοιχείων, παρουσίαση των αποτελεσμάτων της έρευνας.


Στόχοι Μαθήματος

Εισαγωγή στη θεωρία και την εφαρμογή των τεχνικών έρευνας Marketing.


Προαπαιτούμενες Γνώσεις

-


Περιεχόμενα

Σχέση έρευνας και marketing. Χρήση και τυπολογία ερευνών marketing. Σχεδιασμός, οργάνωση, εκτέλεση και έλεγχος αποτελεσμάτων της έρευνας. Δειγματοληψία. Στατιστικά συμπεράσματα και στατιστικός έλεγχος. Μετρήσεις και συλλογή αρχείων. Ερωτηματολόγιο, επεξεργασία στοιχείων, παρουσίαση των αποτελεσμάτων της έρευνας.

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Βαθμίδα:

Τύπος:

Προπτυχιακό

(A-)


Εκπαιδευτές: Παναγιώτης Μπάλλας
Τμήμα: Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Ίδρυμα: ΤΕΙ Κρήτης
Θεματική Περιοχή: Άλλο Επιστημονικό Υπο-Πεδίο
Άδεια Χρήσης: CC - Αναφορά - Μη Εμπορική Χρήση - Όχι Παράγωγα Έργα

Επισκεφτείτε το μάθημα

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ