Βρέθηκαν 52 μαθήματα
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ

ΒΑΘΜΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟ ΙΔΡΥΜΑ

ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
natural sciences subject

Πληροφορική

Δήμητρα Αβραμούλη - Προπτυχιακό - (A+)
Tμήμα Σχεδιασμού και Τεχνολογίας Ξύλου και Επίπλου, ΤΕΙ Θεσσαλίας

Σκοπός του μαθήματος είναι να κατανοήσουν οι σπουδαστές την λειτουργία του ηλεκτρονικού υπολογιστή και να εξοικειωθούν με τα συστήματα επικοινωνίας υπολογιστικών συστημάτων και να μάθουν και τις διάφορες βασικές αρχές και έννοιες της επιστήμης των υπολογιστών. Επίσης να κατανοήσουν την λειτουργία των και να αποκτήσουν δεξιότητες σχετικά με την χρήση και επεξεργασία δεδομένων σε εφαρμογές λογισμικού αυτοματισμών γραφείου (επεξεργασία κειμένου, λογιστικά φύλλα, βάσεις δεδομένων, παρουσιάσεις) καθώς και τις βασικές λειτουργίες του Internet

social sciences  subject

Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων

Αχιλλέας Αναγνωστόπουλος - Προπτυχιακό - (A+)
ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ, ΤΕΙ Θεσσαλίας

Οι θεωρίες της διοίκησης του ανθρώπινου δυναμικού των επιχειρήσεων, η πολιτική των αμοιβών, η αξιολόγηση και στελέχωση των θέσεων των επιχειρήσεων.

agricultural sciences subject

Αρδευτική Μηχανική

Παναγιώτης Βύρλας - Προπτυχιακό - (A-)
Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων, ΤΕΙ Θεσσαλίας

Αρδευτική Μηχανική

social sciences  subject

Επιχειρησιακές Επικοινωνίες  

Γεώργιος Ασπρίδης - Προπτυχιακό - (A-)
Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, ΤΕΙ Θεσσαλίας

Ο σκοπός στις οργανώσεις είναι η ανάπτυξη των σχέσεων που βασίζονται στην επικοινωνία τόσο σε κάθετο όσο και σε οριζόντιο επίπεδο. Η επικοινωνία είναι η διαδικασία με την οποία ένας πομπός μεταβιβάζει σκέψεις, πληροφορίες και ιδέες σε κάποιον δέκτη, με σκοπό να ενεργήσει πάνω του με τέτοιο τρόπο, ώστε να προκαλέσει μια σειρά ενεργειών, οι οποίες θα επηρεάσουν την τελική του συμπεριφορά. Η επικοινωνία στις επιχειρήσεις είναι χρήσιμη, γιατί με αυτόν τον τρόπο είναι δυνατό να ανατεθούν καθήκοντα από τους προϊστάμενους στους υφιστάμενους ώστε να μεταλαμπαδευτεί η οργανωσιακή κουλτούρα. Οι υφιστάμενοι γνωρίζουν ποια είναι η απόδοσή τους και ποια θα είναι η επιβράβευσή τους, πώς θα πραγματοποιηθεί η εκπαίδευση και κατά συνέπεια η ανάπτυξη των στελεχών, ενώ ο προϊστάμενος γνωρίζει την κατάσταση που επικρατεί στο τμήμα ώστε να δημιουργηθεί καλό κλίμα και συνεργατικότητα. Σκοπός του μαθήματος είναι η παρουσίαση των βασικών εννοιών για την επιχειρηματική επικοινωνία και τη συνεισφορά της στη στρατηγική διοίκηση μιας επιχείρησης ή ενός οργανισμού.

natural sciences subject

Προγραμματισμός Εφαρμογών Διαδικτύου

Φώτης Κόκκορας - Προπτυχιακό - (A-)
Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ, ΤΕΙ Θεσσαλίας

Το μάθημα αφορά σε τεχνολογίες και διαδικασίες ανάπτυξης εφαρμογών στον Παγκόσμιο Ιστό (Word Wide Web - WWW). Δίνεται έμφαση σε βέλτιστες πρακτικές και λύσεις βασισμένες σε σύγχρονες τεχνολογίες.

natural sciences subject

Αρχιτεκτονική Η/Υ ΙΙ

Νίκος Πετρέλλης - Προπτυχιακό - (A+)
Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ, ΤΕΙ Θεσσαλίας

Το μάθημα περιλαμβάνει την εκμάθηση βασικών και προχωρημένων θεμάτων Αρχιτεκτονικής Ηλ. Υπολογιστών με έμφαση στη δομή μονοπύρηνων και πολυπύρηνων επεξεργαστών και στην αρχιτεκτονική των διαφόρων επιπέδων μνήμης (κρυφή και κύρια μνήμη). Στα πλαίσια των Ασκήσεων Πράξης οι φοιτητές διδάσκονται την γλώσσα περιγραφής υλικού VHDL

agricultural sciences subject

Τεχνολογία Ξύλου 1

Μιχάλης Σκαρβέλης - Προπτυχιακό - (A-)
Τμήμα Σχεδιασμού και Τεχνολογίας Ξύλου και Επίπλου, ΤΕΙ Θεσσαλίας

Το μάθημα έχει ως στόχο την τεχνολογική εκπαίδευση των σπουδαστών πάνω σε θέματα δομής του ξύλου, καθώς και φυσικών, χημικών και μηχανικών ιδιοτήτων του και αφετέρου τη μετάδοση τεχνολογικών γνώσεων όσον αφορά τις διαδικασίες πρίσης – ξήρανσης – εμποτισμού – άτμισης του ξύλου. Η γνώση της δομής και των ιδιοτήτων του ξύλου ως υλικού αποτελεί το «αλφαβητάρι» του σπουδαστή για την κατανόηση των πλεονεκτημάτων και μειονεκτημάτων του, των δυνατοτήτων αξιοποίησής του και των βέλτιστων εφαρμογών του στην ελληνική πράξη.

natural sciences subject

Διδακτική της Πληροφορικής

Γεώργιος Σούλτης - Προπτυχιακό - (A-)
Tμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών Τ.Ε., ΤΕΙ Θεσσαλίας

Το μάθημα κινείται σε δύο κυρίους άξονες: 1. Την Διδακτική θεμάτων και μαθημάτων πληροφορικής σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης, αλλά και της δια βίου μάθησης –κατάρτισης. 2. Τον τρόπο με τον οποίον η πληροφορική επηρεάζει την διδασκαλία όλων των μαθημάτων. Το αντικείμενο έχει πολύ μεγάλο εύρος και είναι συνεχώς εξελισσόμενο. Στα πλαίσια του πρώτου άξονα, η διδακτική της πληροφορικής συνδέεται με τις ψυχοπαιδαγωγικές θεωρίες και τα εκπαιδευτικά μοντέλα και καταλήγει στον τρόπο και τις μεθόδους με τις οποίες θα διδάξουμε πληροφορική ή γενικά θέματα πληροφορικής. Ιδιαίτερη σημασία δίνεται στην διδασκαλία και την διδακτική της πληροφορικής. Στον δεύτερο άξονα γίνεται παρουσίαση των μοντέλων εισαγωγής της πληροφορικής γενικά στην εκπαίδευση και παρουσιάζονται μέθοδοι και τεχνικές διδασκαλίας και διδακτικής με τη χρήση της πληροφορικής. Ιδιαίτερη αναφορά γίνεται στο εκπαιδευτικό λογισμικό καθώς και στις μεθόδους τηλεκπαίδευσης. Τέλος γίνεται ειδική αναφορά στη εκπαίδευση ενηλίκων και στις μεθόδους κατάρτισης στην πληροφορική.

agricultural sciences subject

Μετασυλλεκτικοί χειρισμοί γεωργικών προϊόντων

Χρυσούλα Παπαιωάννου - Προπτυχιακό - (A-)
Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων, ΤΕΙ Θεσσαλίας

Σκοπός του μαθήματος είναι να γνωρίσουν οι σπουδαστές τις βασικές αρχές της μετασυλλεκτικής τεχνολογίας των οπωροκηπευτικών. Επιπλέον να μάθουν τις αιτίες για την δημιουργία απωλειών κατά τη μετασυλλεκτική περίοδο και να εμβαθύνουν στα μορφολογικά και φυσιολογικά χαρακτηριστικά των οπωροκηπευτικών και τις τις αλλαγές στο μεταβολισμό τους μετά τη συγκομιδή. Τέλος να γνωρίσουν τον έλεγχο της ποιότητας των οπωροκηπευτικών καθώς και τους τρόπους με τους οποίους η ποιότητα μπορεί να διατηρηθεί κατά την αποθήκευση.

agricultural sciences subject

Τεχνολογία Πρασίνου

Παναγιώτης Βύρλας - Προπτυχιακό - (A-)
Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων., ΤΕΙ Θεσσαλίας

Τα χαρακτηριστικά του χλοοτάπητα και τα κριτήρια επιλογής του. Οι προϋποθέσεις εγκατάστασης και η σπορά. Η διαδικασία εγκατάστασης έτοιμου χλοοτάπητα. Η συντήρηση του χλοοτάπητα και η βελτίωσή του.