Διδακτική της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης


Έννοια της διδακτικής διαδικασίας, ιστορική εξέλιξη των κυρίαρχων διδακτικών προσεγγίσεων του περιβάλλοντος στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση, σκοποί, περιεχόμενο και μέσα διδασκαλίας, διδακτικές αρχές, φάσεις της διδακτικής διαδικασίας, σύγχρονες προσεγγίσεις στη διδακτική του φυσικού περιβάλλοντος, αξιολόγηση, διδακτικά μοντέλα και διδακτικές τεχνικές, ολιστική προσέγγιση του φυσικού περιβάλλοντος.


Στόχοι Μαθήματος

Η εισαγωγή στην προβληματική των σχέσεων των ανθρώπινων κοινωνιών και του περιβάλλοντος που οδήγησαν στην ανάδυση και την αναγκαιότητα της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Να γνωρίσουν οι εκπαιδευόμενοι την Ιστορική Εξέλιξη της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Να προβληματιστούν πάνω στην έννοια του περιβάλλοντος και στην φύση των περιβαλλοντικών προβλημάτων Να κατανοήσουν την έννοια της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Να μπορούν να οργανώνουν, να υλοποιούν και να αξιολογούν ένα πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Να είναι εξοικειωμένοι με την συστημική προσέγγιση στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση


Προαπαιτούμενες Γνώσεις

Δεν χρειάζεται κάποιο προαπαιτούμενο


Περιεχόμενα

Προβληματική της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Ιστορική εξέλιξη της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Εννοιολογικές οριοθετήσεις της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Σκοποί και Στόχοι της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Εκπαίδευση για το Περιβάλλον και την Αειφορία Σχεδιασμός και Οργάνωση ενός Προγράμματος Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Συστημική Προσέγγιση στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση Αξιολόγηση στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Βαθμίδα:

Τύπος:

Προπτυχιακό

(A-)


Εκπαιδευτές: Πολυξένη Ράγκου
Τμήμα: Δασολογίας και Φυσικού Περιβάλλοντος
Ίδρυμα: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Θεματική Περιοχή: Γεωεπιστήμες και Επιστήμες Περιβάλλοντος
Άδεια Χρήσης: CC - Αναφορά - Παρόμοια Διανομή

Επισκεφτείτε το μάθημα

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ