Μάρκετινγκ και συμπεριφορά πελατών αναψυχής Ι


Να διδάξει στους φοιτητές/τριες της κατεύθυνσης Φυσικής Δραστηριότητας και Αναψυχής τις θεωρίες, τεχνικές και πρακτικές, που αναφέρονται στο σχεδιασμό και στην αξιολόγηση προγραμμάτων μάρκετινγκ υπηρεσιών αθλητισμού και αναψυχής. Ειδικότερα θα δοθεί έμφαση στη διαδικασία μάρκετινγκ-μάνατζμεντ, στην έρευνα αθλητικών καταναλωτών και στη δημιουργία συστήματος πληροφοριών μάρκετινγκ, στο μίγμα αθλητικού μάρκετινγκ και στο συντονισμό και αξιολόγηση των προγραμμάτων μάρκετινγκ. Τέλος ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στην κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών αθλητισμού αναψυχής


Στόχοι Μαθήματος

Μετά το τέλος του μαθήματος οι φοιτητές/τριες θα μπορούν: Να κατανοήσουν τη σημασία του στρατηγικού μάρκετινγκ και τη διαδικασία μάρκετινγκ -μάνατζμεντ. Να σχεδιάζουν συντονίζουν και να αξιολογούν έρευνες σχετικές με τους αθλητικούς καταναλωτές. Να σχεδιάζουν και να υλοποιούν το «πλάνο μάρκετινγκ» σε οργανισμούς αθλητισμού και αναψυχής. Να αναγνωρίσουν τη σημασία του μίγματος προώθησης και τους τρόπους αξιοποίησης του. Να κατανοήσουν τη σημασία της διατήρησης πελατών Να κατανοήσουν τη συμπεριφορά πελατών αθλητισμού αναψυχής


Προαπαιτούμενες Γνώσεις

Δεν υπάρχουν.


Περιεχόμενα

Αθλητικό Μάρκετινγκ Αθλητικό Προϊόν (Α μέρος) Αθλητικό Προϊόν (Β μέρος) Αθλητική Στρατηγική Τμηματοποίηση Αγοράς Έρευνα στο Αθλητικό Μάρκετινγκ Τιμολόγηση Προώθηση Διανομή Αθλητικού Προϊόντος Εσωτερικό Μάρκετινγκ

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Βαθμίδα:

Τύπος:

Προπτυχιακό

(A-)


Εκπαιδευτές: Νικόλαος Θεοδωράκης
Τμήμα: Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
Ίδρυμα: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Θεματική Περιοχή: Οικονομικά και Διοίκηση Επιχειρήσεων
Άδεια Χρήσης: CC - Αναφορά - Παρόμοια Διανομή

Επισκεφτείτε το μάθημα

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ