Ηλεκτρονικό marketing


Η χρήση του διαδικτύου αποτελεί σημαντική ευκαιρία για την ανάπτυξη των ΜΜΕ και την προσέγγιση νέων καταναλωτών. Πέρα από τις πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου, και τις εταρικές ιστοσελίδες, οι ιστοτοποι κοινωνικής δικτύωσης προσφέρουν νέες ευκαρίες για την ανάπτυξη στρατηγικών marketing Το μάθημα στοχεύει στην ανάπτυξη των ικανοτήτων των φοιτητών για τη κατανόηση των επιπτώσεων του διαδικτύου και γενικότερα των νέων τεχνολογιών επικοινωνίας και πληροφορίας στις αγορές και τις στρατηγικές και τακτικές μάρκετινγκ της επιχείρησης.


Στόχοι Μαθήματος

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, ο σπουδαστής αναμένεται να: Αντιλαμβάνεται το νεο περιβάλλον marketing στο οποίο λειτουργεί η επιχείρηση Αντιλαμβάνεται τις βασικές έννοιες συμπεριφοράς καταναλωτών. Συλλέγει και να επεξεργάζεται δεδομένα μέσω του διαδικτύου. Παίρνει αποφάσεις σε ότι αφορά το product mix και τον τρόπο προσέγγισης των καταναλωτών Χρησιμοποιεί καινοτόμα μοντέλα marketing και επικοινωνίας, όπως social media και διαδικυακό marketing.


Προαπαιτούμενες Γνώσεις

Γνώση θεμάτων Marketing και διαδικτύου


Περιεχόμενα

Τα περιεχόμενα του μαθήματος περιλαμβάνουν τις εξής ενότητες : Ψηφιακό Περιβάλλον και Marketing Συμπεριφορά Καταναλωτή - Έρευνα αγοράς - Διαχείριση Πληροφοριών Νεα Επιχειρηματικά μοντέλα marketing - κοινωνικά δίκτυα Τα 4P στο ηλεκτρονικό marketing Συστήματα Δίοικησης Σχέσεων με Πελάτες (CRM) Μέτρηση Αποτελεσματικότητας

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Βαθμίδα:

Τύπος:

Προπτυχιακό

(A-)


Εκπαιδευτές: Ιωάννης Αντωνιάδης
Τμήμα: Τμήμα Διοίκηση Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Ίδρυμα: ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας
Θεματική Περιοχή: Οικονομικά και Διοίκηση Επιχειρήσεων
Άδεια Χρήσης: CC - Αναφορά - Μη Εμπορική Χρήση - Όχι Παράγωγα Έργα

Επισκεφτείτε το μάθημα

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ