ΑΡΧΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ


-


Στόχοι Μαθήματος

  Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος αναμένεται οι φοιτητές να έχουν τις   Γνώσεις ώστε να μπορούν να  Περιγράφουν τους βασικούς όρους του μάρκετινγκ και την σημασια τους για την σύγχρονη επιχείρηση   Δεξιότητες ώστε να μπορούν να: συνδυάζουν τις διάφορες πληροφορίες από την έρευνα αγοράς για την χαραξη καταλληλων στρατηγικων μαρκετινγκ για την δημιουργια προστιθεμενης αξιας για τις επιχειρησεις.   Ικανότητες ώστε να μπορούν (α)  να : εξηγούν τον τρόπο με τον οποιο οι καταναλωτες παιρνουν αποφασεις καταναλωτικης φύσεως (β) να σχεδιάζουν κατάλληλα εργαλεία έρευνας μάρκετινγκ για συλλογή πληροφοριών σχετικά με την ζητηση ενος προιοντος/υπηρεσιας  


Προαπαιτούμενες Γνώσεις

-


Περιεχόμενα

Η κατανόηση του ρόλου του μάρκετινγκ στους οργανισμούς και την κοινωνια Καταναλωτικη συμπεριφορα Τμηματοποιηση ζητησης Αγορα και στοχοι μαρκετινγκ Διαφοροποιηση ζητηση και χωροθετηση στο μαρκετινγκ Δημιουργια και προωθηση νεων προιοντων Ερευνα Μαρκετινγκ Διαφημιση, προωθηση και δημοσιες σχεσεις Μαρκετινγκ Υπηρεσιων Ηλεκτρονικο Μαρκετινγκ και ηλεκτρονικο εμποριο Σχεδιασμος μαρκετινγκ και στρατηγικη μιας επιχειρησης

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Βαθμίδα:

Τύπος:

Προπτυχιακό

(A-)


Εκπαιδευτές: Αλέξανδρος Αποστολάκης
Τμήμα: Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Ίδρυμα: ΤΕΙ Κρήτης
Θεματική Περιοχή: Άλλο Επιστημονικό Υπο-Πεδίο
Άδεια Χρήσης: CC - Αναφορά - Μη Εμπορική Χρήση - Όχι Παράγωγα Έργα

Επισκεφτείτε το μάθημα

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ