Μαρκετινγκ I



Στόχοι Μαθήματος


Προαπαιτούμενες Γνώσεις


Περιεχόμενα

Ορισμός του μάρκετινγκ στον 21ο αιώνα Ανάπτυξη στρατηγικών και σχεδίων μάρκετινγκ Συγκέντρωση πληροφοριών και έλεγχος του περιβάλλοντος Έρευνα μάρκετινγκ και πρόβλεψη της ζήτησης Αξία, ικανοποίηση και πιστότητα πελάτη Ανάλυση των καταναλωτικών αγορών Ανάλυση των επιχειρηματικών αγορών Αναγνώριση των τμημάτων της αγοράς και καθορισμός των στόχων Δημιουργία περιουσιακής αξίας μάρκας Τοποθέτηση μάρκας Αντιμετώπιση του ανταγωνισμού Καθορισμός της στρατηγικής προϊόντος

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Βαθμίδα:

Τύπος:

Προπτυχιακό

(A-)


Εκπαιδευτές: Βαγγέλης Τζουβελέκας, Αλέξανδρος Ξενάκης
Τμήμα: Τμήμα Οικονομικών Επιστημών
Ίδρυμα: Πανεπιστήμιο Κρήτης
Θεματική Περιοχή: Οικονομικά και Διοίκηση Επιχειρήσεων
Άδεια Χρήσης: CC Αναφορά – Μη εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγο Έργο v.3.0

Επισκεφτείτε το μάθημα

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ