e-Marketing


Η έννοια «Ηλεκτρονικό ή e-Μάρκετινγκ» ή online marketing ή internet marketing στη χρήση των τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών (ΤΠΕ) και ειδικότερα του Διαδικτύου για την προώθηση των πωλήσεων αγαθών ή υπηρεσιών. Οι εν λόγω τεχνολογίες συνιστούν μια σημαντική προσαύξηση στις παραδοσιακές τεχνικές μάρκετινγκ, ανεξαρτήτως του μεγέθους και του επιχειρησιακού μοντέλου μιας επιχείρησης ή οργανισμού. Οι βασικές αρχές του μάρκετινγκ παραμένουν ανεπηρέαστες και αφορούν στη μετάδοση του κατάλληλου μηνύματος στους κατάλληλους ανθρώπους. Επιπρόσθετα, οι ΤΠΕ συνεισφέρουν στα διαθέσιμα μέσα προώθησης (όπως διαφήμιση, απ’ ευθείας μηνύματα, δημόσιες σχέσεις κλπ.) προσθέτοντας νέα μέσα στο μείγμα μάρκετινγκ.


Στόχοι Μαθήματος

Με την ολοκλήρωση του μαθήματος, οι σπουδαστές θα είναι σε θέση να: - Επιδεικνύουν γνώση της περιοχής, των θεματικών και των ορίων του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ. - Κατανοούν σημεία – κλειδιά και να συγκεντρώνουν πληροφορίες που θα αξιοποιούν σε δράσεις προώθησης πωλήσεων με ηλεκτρονικά μέσα. - Τεκμηριώσουν τη σημασία του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ για το σύνολο των επιχειρήσεων μέσα από συγκεκριμένα παραδείγματα (case studies). - Αναφέρουν εναλλακτικούς διαύλους, εργαλεία, τεχνικές και μεθοδολογίες ηλεκτρονικού μάρκετινγκ. - Συνδυάζουν τις τεχνικές ηλεκτρονικού μάρκετινγκ στο μίγμα μάρκετινγκ μιας επιχείρησης. - Εκπονούν έρευνα για την ανάπτυξη μιας ψηφιακής στρατηγικής και να λαμβάνουν αποφάσεις για την επιλογή της καταλληλότερης. - Πραγματοποιούν ανάλυση μιας επιχειρησιακής κατάστασης. - Εφαρμόζουν θεωρίες και μοντέλα ηλεκτρονικού μάρκετινγκ σε επιχειρήσεις. - Προσδιορίζουν και να αξιολογούν τις επιπτώσεις μιας στρατηγικής ηλεκτρονικού μάρκετινγκ. - Χρησιμοποιούν στο εργαστήριο εργαλεία ψηφιακής επικοινωνίας - Αξιοποιούν στο εργαστήριο τα κοινωνικά δίκτυα για την προώθηση πωλήσεων - Εφαρμόζουν στο εργαστήριο τεχνικές μέτρησης ηλεκτρονικού μάρκετινγκ


Προαπαιτούμενες Γνώσεις

Δεν υπάρχουν.


Περιεχόμενα

Βασικές έννοιες του ηλεκτρονικό μάρκετινγκ (ορισμοί, τεχνικές, δίαυλοι) 2. Κατανόηση των αλλαγών στο μίγμα μάρκετινγκ (ανακάλυψη ψηφιακών στοιχείων, προσδιορισμός στρατηγικής) 3. Παράθυρο στον ψηφιακό κόσμο (εταιρικά websites και marketing) 4. Ψηφιακή έρευνα: επισκόπηση εργαλείων (web, social media, mobile) 5. Τεχνολογίες επικοινωνίας (Google adwords, Ad formats, Search Engine Optimization, e-mailing, affiliation, εναλλακτικά δίκτυα, πολυ- καναλική διανομή, e-retailing, web 2.0) 6. Καθορισμός του ψηφιακού καταναλωτή και της ψηφιακής καταναλωτικής συμπεριφοράς 7. Μετρικές του ψηφιακού μάρκετινγκ (στόχοι και κόστος) 8. Διαδικτυακές δημόσιες σχέσεις και διαχείριση της φήμης 9. Μάρκετινγκ περιεχομένου και χρήση πρακτόρων 10. Παρακολούθηση της διανομής μέσω εναλλακτικών διαύλων (web metrics) 11. Χρήση κοινωνικών μέσων 12. Παρουσίαση εργασιών

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Βαθμίδα:

Τύπος:

Προπτυχιακό

(A-)


Εκπαιδευτές: Θωμάς Πούλιος
Τμήμα: Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Ίδρυμα: ΤΕΙ Θεσσαλίας
Θεματική Περιοχή: Οικονομικά και Διοίκηση Επιχειρήσεων
Άδεια Χρήσης: CC - Αναφορά - Μη Εμπορική Χρήση - Όχι Παράγωγα Έργα

Επισκεφτείτε το μάθημα

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ