Τεχνολογία Ψυχαγωγικού Λογισμικού και Εικονικοί Κόσμοι


Η κατανόηση από μέρους των φοιτητών των εννοιών "Ψυχαγωγικό Λογισμικό", "Εικονικοί Κόσμοι" αλλά και σχετιζόμενων με αυτές τις έννοιες όρους όπως "Εικονική Πραγματικότητα". Η καλλιέργεια της επιστημονικής σκέψης γύρω από τα θέματα του Ψυχαγωγικού Λογισμικού και των Εικονικών Κόσμων καθώς και τις προεκτάσεις αυτών. Επίσης, οι φοιτητές θα έχουν την ευκαιρία: να κατανοήσουν τα στάδια ανάπτυξης εφαρμογών Ψυχαγωγικού Λογισμικού και Εικονικών Κόσμων, να είναι σε θέση να σχεδιάσουν, να αναπτύξουν και να διαχειριστούν αντίστοιχες διαδικασίες να ανιχνεύσουν τις προοπτικές ανάπτυξης της τεχνολογίας να έρθουν σε επαφή με τα ερευνητικά ζητήματα. Με την ολοκλήρωση των θεματικών ενοτήτων οι φοιτητές είναι σε θέση: να σχεδιάσουν την ανάπτυξη 3Δ περιεχομένου, να υλοποιήσουν σενάρια χρήσης Ψυχαγωγικού Λογισμικού και Εικονικών Κόσμων να φέρουν εις πέρας την σχεδίαση και ανάπτυξη ενός ολοκληρωμένου πακέτου λογισμικού και επίσης να ανιχνεύσουν επιχειρηματικές-επαγγελματικές ευκαιρίες.


Στόχοι Μαθήματος

Οι φοιτητές θα έχουν την ευκαιρία: να κατανοήσουν τα στάδια ανάπτυξης εφαρμογών Ψυχαγωγικού Λογισμικού και Εικονικών Κόσμων, να είναι σε θέση να σχεδιάσουν, να αναπτύξουν και να διαχειριστούν αντίστοιχες διαδικασίες  να ανιχνεύσουν τις προοπτικές ανάπτυξης της τεχνολογίας να έρθουν σε επαφή με τα ερευνητικά ζητήματα. Με την ολοκλήρωση των θεματικών ενοτήτων οι φοιτητές είναι σε θέση: να σχεδιάσουν την ανάπτυξη 3Δ περιεχομένου, να υλοποιήσουν σενάρια χρήσης Ψυχαγωγικού Λογισμικού και Εικονικών Κόσμων να φέρουν εις πέρας την σχεδίαση και ανάπτυξη ενός ολοκληρωμένου πακέτου λογισμικού και επίσης να ανιχνεύσουν επιχειρηματικές-επαγγελματικές ευκαιρίες.


Προαπαιτούμενες Γνώσεις

Δεν έχει Προαπαιτούμενα


Περιεχόμενα

Η κατανόηση από μέρους των φοιτητών των εννοιών "Ψυχαγωγικό Λογισμικό", "Εικονικοί Κόσμοι" αλλά και σχετιζόμενων με αυτές τις έννοιες όρους όπως "Εικονική Πραγματικότητα". Η καλλιέργεια της επιστημονικής σκέψης γύρω από τα θέματα του Ψυχαγωγικού Λογισμικού και των Εικονικών Κόσμων καθώς και τις προεκτάσεις αυτών.  

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Βαθμίδα:

Τύπος:

Προπτυχιακό

(A-)


Εκπαιδευτές: Κωνσταντίνος Βασίλειος Οικονόμου Κομιανός, Βασίλειος Κομιανός
Τμήμα: ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Ίδρυμα: Ιόνιο Πανεπιστήμιο
Θεματική Περιοχή: Επιστήμες Υπολογιστών, Πληροφορικής, Τηλεπικοινωνιών
Άδεια Χρήσης: CC - Αναφορά - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή

Επισκεφτείτε το μάθημα

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ