Πληροφορική - Εφαρμογή πολυμέσων


Εισαγωγή. Ορισμοί. Δομή πολυμεσικής εφαρμογής. Υλικοτεχνική υποδομή πολυμέσων. Στάδια ανάπτυξης και αξιολόγηση εφαρμογής πολυμέσων. Εικόνα (σύλληψη – τύπος – μορφοποίηση – αποθήκευση). Ήχος (εισαγωγή – επεξεργασία). Προσομοίωση κίνησης (εισαγωγή-μοντελοποίηση τριών διαστάσεων 3D – κίνηση). Video (εισαγωγή – ρυθμίσεις – επεξεργασία). Επιλογή και χρήση λογισμικού για ανάπτυξη πολυμεσικής εφαρμογής στη δασοπονία (βασικά χαρακτηριστικά-κατηγορίες- είδη εφαρμογών-προγραμματισμός).


Στόχοι Μαθήματος

Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, ο εκπαιδευόμενος θα έχει μια γενική εικόνα για τα πολυμεσικά συστήματα, για την ψηφιοποίηση και συμπίεση τόσο εικόνων όσο και ήχων, θα γνωρίζει την έννοια των υπερκειμένων και των υπερμέσων, θα γνωρίζει βασικές αρχές τις προσομοίωσης κίνησης και θα είναι ενήμερος για τις εφαρμογές των πολυμέσων στον τομέα της δασοπονίας. 


Προαπαιτούμενες Γνώσεις

Δεν υπάρχουν προαπαιτούμενα.


Περιεχόμενα

Πολυμεσικά συστήματα Ψηφιοποίηση και συμπίεση Υπερκείμενα Ψηφιακές εικόνες Ήχος Προσομοίωση κίνησης Video Εφαρμογές πολυμέσων

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Βαθμίδα:

Τύπος:

Προπτυχιακό

(A-)


Εκπαιδευτές: Ζαχαρούλα Ανδρεοπούλου
Τμήμα: Δασολογίας και Φυσικού Περιβάλλοντος
Ίδρυμα: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Θεματική Περιοχή: Γεωεπιστήμες και Επιστήμες Περιβάλλοντος
Άδεια Χρήσης: CC - Αναφορά - Παρόμοια Διανομή

Επισκεφτείτε το μάθημα

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ