Αρχές Μάρκετινγκ Αγροτικών Προϊόντων & Τροφίμων


Το μάθημα δίνει έμφαση στις σημαντικότερες αποφάσεις τις οποίες καλούνται να πάρουν τα στελέχη του μάρκετινγκ μιας επιχείρησης, στην προσπάθεια τους να εναρμονίσουν τους αντικειμενικούς στόχους και τους πόρους της επιχείρησης με τις ανάγκες και τις ευκαιρίες που υπάρχουν στην αγορά. Καλύπτει όλα τα σημαντικά ζητήματα που συναντώνται στο στρατηγικό-τακτικό προγραμματισμό και την σύγχρονη διοικητική του μάρκετινγκ. Αναλύει τα σημαντικότερα συστατικά του μείγματος Μάρκετινγκ μιας επιχείρησης, μελετώντας μέσα από πραγματικές περιπτώσεις (casestudies) τα σημαντικότερα κριτήρια διαφοροποίησης του από επιχείρηση σε επιχείρηση και από κλάδο σε κλάδο.


Στόχοι Μαθήματος

Ο βασικός μαθησιακός στόχος είναι στο τέλος του εξαμήνου οι φοιτητές να γνωρίζουν καλά τις βασικές έννοιες και τις αρχές της επιστήμης του Μάρκετινγκ.   Ο σκοπός του μαθήματος είναι να εισάγει τους φοιτητές στις βασικές έννοιες και αρχές της επιστήμης του Μάρκετινγκ, καθώς επίσης και να υποδείξει τη σημασία του Μάρκετινγκ στη λειτουργία των επιχειρήσεων. Αυτό επιτυγχάνεται μέσω διαλέξεων, συζητήσεων και μελετών περιπτώσεων (case studies).


Προαπαιτούμενες Γνώσεις

Δεν υπάρχουν


Περιεχόμενα

Τα βασικά ζητήματα με τα οποία θα ασχοληθούμε είναι τα εξής: Η Φιλοσοφία του Μάρκετινγκ Το Μίγμα Μάρκετινγκ Ο Ορισμός της Αξίας για τους Πελάτες Η Ικανοποίηση του Πελάτη Το Μάρκετινγκ των διαχρονικών σχέσεων Το Περιβάλλον Μάρκετινγκ Το Πρόγραμμα Μάρκετινγκ Η Συμπεριφορά των Καταναλωτών Η Έννοια του Προϊόντος Ο Κύκλο Ζωής Προϊόντος Η Διαδικασία και τα Είδη της Έρευνας Αγοράς Η Διαδικασία της Έρευνας Μάρκετινγκ Η Διαδικασία της Τμηματοποίησης - Στόχευσης και Τοποθέτησης στις Αγορες Στόχους Τα Χαρακτηριστικά των Υπηρεσιών Το Μίγμα Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Το Δίκτυο Διανομής Προϊόντος Η Διαδικασία Σχεδιασμού Καναλιού Διανομής Η Επικοινωνιακή Στρατηγική της Επιχείρησης Το Επικοινωνιακό Μίγμα Μάρκετινγκ Ο Σχεδιασμός του Επικοινωνιακού Πλάνου της Επιχείρησης

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Βαθμίδα:

Τύπος:

Προπτυχιακό

(A-)


Εκπαιδευτές: Προκόπιος Θεοδωρίδης
Τμήμα: Διοίκησης Επιχειρήσεων Αγροτικών Προϊόντων και Τροφίμων
Ίδρυμα: Πανεπιστήμιο Πατρών
Θεματική Περιοχή: Οικονομικά και Διοίκηση Επιχειρήσεων
Άδεια Χρήσης: CC - Αναφορά - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή

Επισκεφτείτε το μάθημα

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ