Διοίκηση εξωτερικής εμπορικής δραστηριότητας


Στο μάθημα αυτό παρουσιάζεται η σημασία της εξωστρέφιας και των εξαγωγών για την ανάπτυξη μιας επιχείρησης. Αναλύεται το μεθοδολογικό εργαλείο “8 Βήματα για να Εξάγω” , και γίνεται μια πρώτη εισαγωγή στις διαδικασίες εξαγωγών.


Στόχοι Μαθήματος

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, ο σπουδαστής αναμένεται να: ·         Κατανοεί την έννοια και την αναγκαιότητα της εξωστρέφιας για τις επιχειρήσεις και την ελληνική Οικονομία. ·         Αντιλαμβάνεται τη διαφορετικότητα των διεθνών αγορών και τις ιδιαίτεροτητες τους και να ειναι σε θέση να αναλύσει τους παράγοντες στους οποίους αυτή οφείλεται. ·         Γνωρίζει τα απαραίτητα έγγραφα, ορολογία, και διαδικασίες που απαιτούνται για την διεκπεραίωση εξαγωγικής εμπορικής δραστηρίοτητας (Incoterms) ·         Μπορεί να αναλύει και να εφαρμόζει το πλαίσιο των “8 Βημάτων για να Εξάγετε”  


Προαπαιτούμενες Γνώσεις

Γνώση Αρχών Marketing, Διοικησης Επιχειρήσεων.  


Περιεχόμενα

Τα περιεχόμενα του μαθήματος περιλαμβάνουν τις εξής ενότητες : Βασικές Έννοιες Εξαγωγικού και Διεθνούς Εμπορίου Το πλαίσιο “8 Βήματα για να εξάγετε” Εισαγωγή στο Διεθνές Marketing - Ερευνα ξένης αγοράς Διαδικασίες χρηματοδότησης εξαγωγικής εμπορικής δραστηριότητας

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Βαθμίδα:

Τύπος:

Προπτυχιακό

(A-)


Εκπαιδευτές: Ιωάννης Αντωνιάδης, Αναστάσιος Αλεξανδρίδης
Τμήμα: Τμήμα Διοίκηση Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Ίδρυμα: ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας
Θεματική Περιοχή: Οικονομικά και Διοίκηση Επιχειρήσεων
Άδεια Χρήσης: CC - Αναφορά - Μη Εμπορική Χρήση - Όχι Παράγωγα Έργα

Επισκεφτείτε το μάθημα

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ